استاندار زنجان:

مرام ما صداقت با مردم و اولویتمان سلامت آنهاست

۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۵:۵۲:۵۶
کد خبر: ۹۷۸۱۰۷
استاندار زنجان با بیان اینکه از ابتدا با صداقت و شفافیت توصیه های لازم به مردم ارائه شده تا سلامت آنها تامین شود، می گوید: مردم با جدیت در طرح غربالگری کرونا شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  فتح الله حقیقی در ستاد پیشگیری کرونا گفت: فرمانداران با همت دهیاران و بخشداران تلاش کنند طرح غربالگری کرونا بطور کامل در استان اجرا شود چرا که بر این باوریم اطمینان از سلامتی مردم و کاهش مراجعه به بیمارستان ها را به همراه خواهد داشت.

استاندار زنجان از اصناف نیز خواست برای حفظ سلامت مردم، خودشان بازار را تعطیل کنند و فقط اصنافی که مایحتاج عمومی مردم را تامین می کنند در این روزها فعال باشند.

او به راه اندازی استودیو سلامت در دانشگاه علوم پزشکی زنجان اشاره کرد و افزود: مرام ما صداقت در گفتار بوده و هست و تمام تلاشمان حفظ سلامتی مردم است و مردم می توانند آخرین اخبار و اطلاعات صحیح درباره بیماری کرونا را از این استودیو که صداوسیما آن را پوشش می دهد بدست آورند.

نماینده عالی دولت در استان از مردم خواست آرامش خود را حفظ کنند و توجهی به شایعات فضای مجازی نکنند که قطعا با شایعه سازان برخورد قانونی خواهد شد .

فتح الله حقیقی همچنین تاکید دارد به هیچ عنوان در استان زنجان پذیرای مسافر نیستیم و مبادی شهرها تحت کنترل است.

مقام عالی استان بهترین کمک مردم به مسئولان در این روزهای سخت را رعایت توصیه های بهداشتی و ماندن در خانه دانست که بهترین راه مقابله با کرونا نیز همین است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان هم در جلسه ستاد پیشگیری از کرونا با قدردانی از زحمات پزشکان و کادر درمانی گفت: اقامات خوبی صورت گرفته است و نیاز به فرماندهی واحد داریم و می توانیم از ظرفیت بسیج و حوزه های علمیه که زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی آموزش دیده باشند در بخشهای مختلف استفاده کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز