رئیس کمیته پدافند غیر عامل گروه صنعتی ایران ترانسفو اظهار داشت:

تشکیل تیم حافظان سلامت گروه صنعتی ایران ترانسفو و نظارت مستمر بر موازین بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی

۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۹:۳۸:۰۰
کد خبر: ۹۸۵۱۱۲
تشکیل تیم حافظان سلامت گروه صنعتی ایران ترانسفو و نظارت مستمر بر موازین بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی
مسولین گروه صنعتی ایران ترانسفو از تعطیلی کلیه جلسات حضوری وتبدیل آن به جلسات مجازی از طریق ویدئوکنفرانس و برگزاری جلسات مجامع شرکتهای تابعه بصورت غیرتجمعی و از طریق ویدئوکنفرانس خبرداد و این مهم را اقدامات موثر در جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اعلام کرد .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ اقدامات بهداشتی و پیشگیرانه گروه صنعتی ایران ترانسفو با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و استان زنجان، در راستای حفظ سلامت نیروی انسانی توامان با حفظ تولید.

مدیریت مجموعه ایران ترانسفو و شرکتهای تابعه با تشکیل جلسات متعدد در جهت مقابله با این ویروس، ضمن واگذاری مسئولیت راهبری موضوع به کمیته پدافند غیر عامل گروه و تشکیل دوازده جلسه از سوی  کمیته مذکور  با محوریت کرونا ویروس که یکی از جلسات با حضور معاون محترم بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زنجان برگزار گردیده  ، توانست در سال جهش تولید اقدامات بسیار موثری در راستای سلامت همکاران و مسئولیت اجتماعی این مجموعه بزرگ صنعتی، از زمان شیوع این بیماری انجام دهد.  

حسنی تنها، رئیس کمیته پدافند غیر عامل گروه صنعتی ایران ترانسفو اظهار داشت: با توجه به اشتغال حدود ۵۰۰۰ نفر در این گروه صنعتی و استقرار واحدهای تابعه گروه در تهران و زنجان و ارتباط با شبکه بزرگ تامین و فروش و خدمات پس از فروش داخلی و تامین کنندگان خارجی، کمیته پدافند غیر عامل از هفته اول شیوع کرونا در قالب جلسات مدیریتی و کارشناسی در حوزه های آموزش و اطلاع رسانی و عملیاتی با اتخاذ تدابیر لازم و اقدامات فراگیر در کنترل این بیماری بسیار موثر عمل نموده است.  کوروش دربندی زاده معاون منابع انسانی و پشتیبانی و عضو کمیته پدافند غیر عامل گروه صنعتی ایران ترانسفو، در تشریح اقدامات انجام شده اظهار داشت:

با غربالگری کل نیروی انسانی و خانواده ایشان از سوی تیم آموزش دیده واحد بسیج شرکت، قبل از آغاز سال کاری جدید وضعیت احتمالی ابتلای همکاران و خانواده آنها مشخص و در هر مورد اقدامات پیشگیرانه شامل عدم حضور و معرفی به مراکز درمانی انجام شد. ایشان به  توزیع پک بهداشتی جهت مصرف پرسنل وخانواده‌هایشان بطور رایگان در دو مرحله اشاره و بر ادامه این روند تا پایان عادی شدن وضعیت این بیماری تاکید کرد.

همچنین اعطای مرخصی به همکاران پرخطر و مسن گروه صنعتی ایران ترانسفو و ضدعفونی مستمرخطوط تولید ، محوطه ، اماکن ستادی و سرویس های ایاب وذهاب را از دیگر اقدامات پیشگیرانه این گروه صنعتی برشمرد.

وی اضافه کرد: حوضچه‌های ضدعفونی کننده درب ورودی که از ابتدای سال کاری جدید نصب شده تا پایان عادی شدن وضعیت و رفع خطر شیوع ویروس کرونا پابرجا میباشد .

ایشان توزیع جغرافیایی مناسب نیروی انسانی ستادی وتولیدی با افزایش شیفت حضور و دورکاری به منظور پرهیز از تراکم نیروی انسانی برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، کاهش ساعات کاری از ۹ ساعت به ۶ ساعت در هرشیفت ، انجام معاینه دوره‌‌ای کلیه پرسنل در دفعات متعدد در درب ورودی و ایستگاههای کاری ، اصلاح شیوه ثبت ورود و خروج پرسنل و تجهیز همکاران به ماسک و دستکش و ژل ضدعفونی در تمام شرکت‌های تابعه را از دیگر اقدامات در حال انجام عنوان کرد. دربندی زاده در ادامه ضمن تشکر از همکاری و هماهنگی بسیار خوب  همه کارکنان شرکت و شورای اسلامی کار، از تشکیل تیم حافظان سلامت گروه صنعتی ایران ترانسفو برای اعمال نظارت مستمر از جهت کنترل رعایت موازین بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در شرکت خبر داد و افزود: بنابر مصوبه کمیته پدافند غیر عامل و تایید دکتر ظهیری ، مدیرعامل محترم گروه صنعتی ایران ترانسفو برای موارد خوداظهاری همکاران در خصوص ابتلای احتمالی به این بیماری، اقدامات تشویقی و کمک هزینه درمان در نظر گرفته شده و همکارانی که موازین بهداشتی را رعایت ننمایند و یا کتمان بیماری کنند جرائم مالی و برخورد انضباطی لحاظ گردیده است.  

وی در ادامه افزود اطلاع رسانی مستمر به پرسنل درخصوص مسائل بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و ارتباطی و تعامل کاری بطور منظم توسط مدیریت ارتباطات گروه انجام میشود .

ضدعفونی کلیه خودروهای حامل مواد و قطعات و اقلام جدید وارداتی داخلی وخارجی به انبار از دیگر اقدامات در حال اجرا در این گروه صنعتی میباشد که معاون منابع انسانی و پشتیبانی به آن اشاره نمود.

 احمدرضا عبدلی مدیر ارتباطات گروه صنعتی ترانسفو نیز از تعطیلی کلیه جلسات حضوری وتبدیل آن به جلسات مجازی از طریق ویدئوکنفرانس و برگزاری جلسات مجامع شرکتهای تابعه بصورت غیرتجمعی و از طریق ویدئوکنفرانس خبرداد و این مهم را اقدامات موثر در جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اعلام کرد .

وی با توجه به لزوم حفظ فاصله گذاری اجتماعی در این زمان به تقویت اطلاع رسانی با تولید محتوای علمی و تخصصی در خصوص این بیماری با نصب بیلبوردها و مطالب وبنرهای آموزشی وبهداشتی در سطح شرکت وگروه‌های ارتباطی با پرسنل اشاره نمودند.

مدیر ارتباطات ایران ترانسفو همچنین اظهار داشت: در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی همکاران واحد بسیج شرکت در تمام ایام شیوع کرونا در امر ضد عفونی معابر شهری زنجان با خودرو و تجهیزات در اختیار از سوی شرکت، فعال بوده و با مصوبه هیت مدیره محترم گروه، مبلغ ده میلیارد ریال برای تجهیز بیمارستانی به دانشگاه علوم پزشکی استان برای خرید ۴ دستگاه ونتیلاتور پیشرفته بمنظور سرعت درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا پرداخت گردیده و یک دستگاه اکسیژن ساز نیز برای مواقع مورد لزوم برای بهداری شرکت ایران ترانسفو خریداری شده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز