رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان اعلام نمود:

توزیع اقلام اساسی ویژه تنظیم بازار ماه رمضان در استان زنجان

۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۴:۲۶:۰۱
کد خبر: ۹۹۴۷۸۴
توزیع اقلام اساسی ویژه تنظیم بازار ماه رمضان در استان زنجان
مهندس ناصر فغفوری رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان: با تامین و ذخیره سازی اقلام اساسی مورد نیاز مردم جهت تنظیم بازار ماه مبارک رمضان در استان زنجان ، هم اکنون عملیات توزیع در مراکز تعیین شده صورت می گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مهندس ناصر فغفوری رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان با اعلام خبر فوق افزود : در راستای اجرای طرح ویژه تنظیم بازار ایام ماه مبارک رمضان ، 670 تن برنج و 670 تن شکر در مراکز عرضه در سطح استان توزیع می گردد.
وی تصریح کرد : 335 تن گوشت مرغ منجمد و 201 تن گوشت قرمز منجمد ذخیره سازی و هم اکنون در حال توزیع می باشد.
فغفوری با اشاره به توزیع روغن نباتی و خرما یادآور شد : 670 تن روغن نباتی و 1005 تن خرمای مضافتی در فروشگاههای استان توزیع گردیده است .
وی در خصوص مراکز عرضه این اقلام در سطح استان اظهار داشت : توزیع این اقلام با تصویب کارگروه تنظیم بازار با اولویت فروشگاههای بزرگ و زنجیره ای ، در تعاونی های مصرف و توزیعی و نیز شبکه های توزیع منتخب صنفی صورت می گیرد.
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت با بیان اینکه قیمت تعیین شده برای اقلام اساسی با قیمت مصوب و نظارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت ، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی می باشد عنوان کرد : مردم می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف موارد را به سامانه 124 اطلاع داده تا در اسرع وقت به آنها رسیدگی گردد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز