مدیر عامل شرکت ایران ترانسفو زنجان در ارتباط تصویری رهبر معظم انقلاب با شرکت ایران ترانسفو عنوان نمود:

رشد ٢٥ درصدی تولید در فروردین ماه و رشد ٣١ درصدی در اردیبهشت ماه در شرکت ایران ترانسفو

۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۹:۳۹:۴۲
کد خبر: ۹۹۸۶۲۲
ظهیری مدیر عامل شرکت ایران ترانسفو زنجان نیز به بیان موفقیت های این شرکت و برنامه ریزی برای سال جهش تولید در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی پرداخت. وی رشد 100 درصدی فروش داخلی در راستای طرح‌های توسعه‌ای و نوسازی صنعت برق در سال 98 و همچنین رشد حدود 300 درصدی صادرات را از جمله افتخارات این شرکت دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ رهبر معظم انقلاب صبح امروز در ارتباط تصویری با هفت مجموعه تولیدی از جمله شرکت ایران ترانسفوی زنجان  به بیان نکاتی درباره الزامات تحقق شعار سال پرداختند و وظایف مسئولان در این عرصه را بیان کردند.

ظهیری مدیر عامل شرکت ایران ترانسفوی زنجان نیز به بیان موفقیت های این شرکت و برنامه ریزی برای سال جهش تولید در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی پرداخت.

وی رشد 100 درصدی فروش داخلی در راستای طرح‌های توسعه‌ای و نوسازی صنعت برق در سال 98 و همچنین رشد حدود 300 درصدی صادرات را از جمله افتخارات این شرکت دانست.

مدیر عامل شرکت ایران ترانسفوی زنجان با اشاره به  رشد ۲۵ درصدی تولید در فروردین و ۳۱ درصد ی در اردیبهشت ماه و ابراز امیدواری در خصوص ادامه روند مثبت تولید و فروش و صادرات گفت: این شرکت توانسته است تولید روغن ترانسفورماتور های توزیع ، مقره های سیلکونی، و بخشی از قطعات ترانسفور ماتور را داخلی سازی نماید. 

دکتر ظهیری در ارتباط تصویری با رهبر معظم انقلاب از طرح های توسعه ای و نوسازی خطوط تولید این شرکت خبر داد و گفت: افتتاح دو خط جدید تولید شامل خط رنگ مکانیزه ترانسفورماتور و خط جدید برش عرضی و طولی برای تقویت سرعت و کیفیت ، تولید مقره های سیلیکونی برای جلوگیری از قطعی برق و مشکلات خاموشی در برابر گرد و غبار و رطوبت بالا برای اولین بار در کشور از دیگر دستاوردهای مهندسان این شرکت می باشد که در نیمه نخست امسال به بهره برداری خواهد رسید

وی همچنین به اشتغال جدید برای 300 نفر در سال 98 اشاره کرد و گفت:طبق برنامه ریزی ها در سال جهش تولید نیز  400 نفر نیروی  جدید  در حال جذب هستند.  

کمک به دانشگاه علوم پزشکی زنجان برای خرید 4 دستگاه ونتیلاتور به مبلغ یک میلیارد تومان درسال 99 ؛ تهیه  بیش از 3 هزار بسته کمک معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه ؛ بازسازی کامل 12 واحد مسکونی در شهر سیل‌زده معمولان لرستان و احداث یک واحد مسکونی کامل در زنجان درسال 98 و اهدای کمک نقدی و ترانسفورماتور به ارزش تقریبی یک میلیارد و یکصد میلیون تومان به مراکز و امور فرهنگی و اجتماعی طی دوسال اخیر از جمله اقدامات انجام شده شرکت ایران ترانسفوی زنجان در راستای مسئولیت اجتماعی بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز