برنامه های مورد نظر در دوره یکسان سازی آموزشی انجام شد/

امیری: باید به ورزشکاران مستعد اعتماد کرد

۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۵:۳۴:۲۷
کد خبر: ۵۰۳۱۵۴
امیری: باید به ورزشکاران مستعد اعتماد کرد
سرمربی تیم ملی و مدرس دوره آموزشی یکسان سازی گفت: با وجود فشردگی و محدودیت زمان تلاش کردیم تمامی برنامه های مورد نظر از قبیل تصویری سازی، ریلکسیشن، تمرینات تکنیکی و تاکتیکی و سایر برنامه ها را پیاده کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حسین امیری، سرمربی تیم ملی و مدرس دوره آموزشی یکسان سازی، در پایان این دوره پیرامون اقدامات انجام شده، گفتگویی با روابط عمومی فدراسیون انجام داد.

وی در خصوص این دوره ی آموزشی گفت: جمعی از تیراندازانی که از مسابقات قهرمانی کشور و همین طور مسابقات آزاد مستعد شناخته شدند، به این دوره ی آموزشی فراخوانده شدند تا طی شیوه ای یکسان، آموزش های موردنظر را دریافت کنند و از این پس تمریناتشان جهت دار و بدون دچار شدن به روزمرگی باشد.

امیری افزود: زمانی که این ورزشکاران با شیوه ای یکسان تمرین کرده و آماده شوند، در صورتی که به اردوهای تیم ملی راه یابند دیگر مشکلی از بابت تکنیک ها و تفاوت روش های آموزشی نخواهند داشت و تمرکز بیشتری بر آماده سازی برای شرکت در مسابقات خواهد بود.

سرمربی تیم ملی خاطر نشان کرد: در این دوره ی آموزشی با وجود فشردگی و محدودیت زمان تلاش کردیم تمامی برنامه های مورد نظر از قبیل تصویری سازی، ریلکسیشن، تمرینات تکنیکی و تاکتیکی و سایر برنامه ها را پیاده کنیم و شرکت کنندگان نیز از نحوه ی برگزاری این دوره رضایت داشتند.

وی گفت: پس از بازی های پارالمپیک ریو به ویژه در بخش بانوان استقبال خوبی از تیراندازی شده و بسیاری از تیراندازان در شهرستان ها تجهیزات خود را کامل کردند و در مجموع انگیزه ها در این رشته بالا رفته است. افراد مستعدی در کشوربه ویژه در بخش بانوان وجود دارند که باید روی آنها سرمایه گذاری کرد و با اعتماد به آنها و دادن زمان، راه را برای افتخار آفرینی این ورزشکاران نیز هموار نمود.

امیری افزود: این دوره ی آموزشی در دو بخش دیگر نیز برگزار می شود و تا پایان سال در بخش تفنگ بادی، کلاس SH1 و SH2 به صورت جداگانه مباحث آموزشی را ارائه خواهیم نمود.

اولین دوره ی آموزشی یکسان سازی در رشته ی تپانچه بانوان و آقایان با حضور 14 ورزشکار از 16 دی ماه در محل فدارسیون ورزش های جانبازان و معلولین آغاز شده و فردا به کار خود پایان می دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز