رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی آسیا - هند؛

گنج‌خانلو: تکنیک از قدرت مهمتر است/ هدفمان کسب مدال خواهد بود

۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۸:۰۹:۰۵
کد خبر: ۵۱۶۲۶۲
گنج‌خانلو: تکنیک از قدرت مهمتر است/ هدفمان کسب مدال خواهد بود
ملی‌پوش دوچرخه سواری گفت: مسابقات قهرمانی آسیا در پیست چوبی برگزار می‌شود و به همین دلیل بهتر بود تمرینات هم در این نوع پیست برگزار می‌شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد گنج‌خانلو در مورد شرایط تیم ملی دوچرخه سواری ایران در ماده 4 کیلومتر تعقیبی تیمی قهرمانی آسیا اظهار داشت: فردا در این ماده مسابقه خواهیم داشت و نفرات تقریبا مشخص شده‌اند. امیدوارم بهترین نتیجه را کسب کنیم و البته تجربه‌ای هم به دست آوریم.

وی با تاکید بر اینکه در 4 کیلومتر تعقیبی تیمی بیشتر از قدرت، تکنیک مهم است، گفت: باید شرایط به گونه‌ای باشد که زمان‌ها با هم یکی باشند. هدف ما این است که در بازی‌های آسیایی 2018 و قهرمانی آسیا دوره بعد برای کسب مدال بجنگیم.

ملی پوش دوچرخه سواری عنوان کرد: فعلا نمی‌توانیم در این رشته حرف اول را در آسیا بزنیم چون به تازگی کار را در این بخش شروع کرده‌ایم. قدرت را داریم، تکنیک را هم که به آن اضافه کنیم، می‌توانیم رکوردهای خوبی در این ماده به دست بیاوریم و مدال بگیریم.

گنج‌خانلو در مورد تمرین در پیست چوبی سرپوشیده هند گفت: برخی‌ نفرات دفعه اول بود که در این پیست رکاب می‌زدند و به همین دلیل خیلی اذیت شدند، اما ما قبلا چندین بار در پیست چوبی مسابقه داده‌ایم و با یک بار تمرین هم می‌توانیم زمان خوبی را به دست آوریم. در مجموع خیلی بهتر بود که تمرینات را هم در چنین پیستی برگزار می‌کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر در این رقابت‌ها شانس کسب مدال دارد، عنوان کرد: در 4 کیلومتر تعقیبی تیمی رکاب می‌زنم و در آن تنها یک نفر نیست که مدال می‌گیرد، بلکه باید هر 4 نفر تلاش کنند. امیدوارم در مسابقات جاده قهرمانی آسیا بتوانم نتیجه خوبی بگیرم و برنامه‌ام برای آن رقابت‌ها است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز