با قهرمانی نزاجا؛

رقابت‌های چوگان جام مدافعین حرم حضرت زینب (س) و بزرگداشت شهید محسن حججی به پایان رسید

۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۵:۵۰:۰۵
کد خبر: ۶۱۳۴۷۳
رقابت‌های چوگان جام مدافعین حرم حضرت زینب (س) و بزرگداشت شهید محسن حججی به پایان رسید
برای کسب عنوان قهرمانی تیم های قصرفیروزه و نزاجا به مصاف هم رفتند که تیم نزاجا با نتیجه 6 بر 2 جام قهرمانی این رقابت را از آن خود کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رقابت های چوگان جام مدافعین حرم حضرت زینب (س) بزرگداشت شهید محسن حججی روز جمعه 24 شهریور ماه با قهرمانی تیم نزاجا در زمین چوگان باشگاه شهدا با حضور مسئول ایثارگران نیروی زمینی جناب سرهنگ مسیب عباسی، جناب سرهنگ رستمی، جناب سرهنگ مخدومی، دکتر پرویزی معاونت جنوب شرق وزارت ورزش و جوانان، جناب سرهنگ ستاد ابوالفضل بیاری فرمانده پشتیبانی قرارگاه نیروی زمینی ارتش، دکتر تجاری نایب رئیس فدراسیون جودو و رئیس دانشگاه تربیت بدنی تهران، دکتر وکیل گیلانی رئیس فدراسیون چوگان، مهسا محمدیفر نایب رئیس بانوان فدراسیون، داود قربانپور مدیر باشگاه چوگان نوروزآباد، جناب سرهنگ ناظری مدیر باشگاه ذوالجناح ارتش، ابراهیم زاده مدیر باشگاه چوگان شهدا، سایر مسئولین کشوری و لشکری، کلیه خبرنگاران خبرگزاری ها و اصحاب رسانه و خیل جمعیت علاقمند به چوگان برگزار شد.

در این روز از رقابت ها ابتدا تیم های نوروزآباد و شهدای ناجا با یکدیگر به رقابت پرداختند که تیم نوروزآباد با نتیجه 7 بر 3 به مقام سومی دست پیدا کرد. در بازی فینال، برای کسب عنوان قهرمانی تیم های قصرفیروزه و نزاجا به مصاف هم رفتند که تیم نزاجا با نتیجه 6 بر 2 جام قهرمانی این رقابت را از آن خود کرد. در پایان این رقابت ها از خانواده شهید گراتقدر محسن حججی تجلیل به عمل آمد و لوح افتخار و شجاعت این شهید بزرگوار توسط رئیس فدراسیون چوگان به جناب سرهنگ مسیب عباسی نماینده خانواده شهید مدافع حرم محسن حججی تقدیم شد و از مدافعین عالیقدر حرم حضرت زینب (س) که با رشادت و بزرگمردی از کیان اسلام و حرم حفاظت و پاسداری می کنند قدردانی و تقدیر شد.

در مراسم اهداء جوایز از کلیه تیم های شرکت کننده تقدیر به عمل آمد و جام قهرمانی این دور از رقابت ها توسط رئیس فدراسیون چوگان به نماینده تیم نزاجا تقدیم شد.

بدین ترتیب نتیجه رقابتهای چوگان جام مدافعین حرم حضرت زینب (س) بزرگداشت شهید محسن حججی به صورت ذیل می باشد:

مقام اول : نزاجا

مقام دوم : قصرفیروزه

مقام سوم : نوروزآباد

مقام چهارم : شهدای ناجا                                                                                                                                       

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز