امروز؛

دیدار مسئولان فدراسیون با فرماندار و نماینده بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی در آستانه بهره بردای از دریا

۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۱۵:۳۸:۳۰
کد خبر: ۷۲۱۲۸۸
دیدار مسئولان فدراسیون با فرماندار و نماینده بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی در آستانه بهره بردای از دریا
در آستانه بهره برداری از دریا و ضرورت آماده سازی طرح های سالم سازی رئیس و نایب رئیس فدراسیون با فرماندار و نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در این نشست حسن خسته بند نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به مطالبات ناجیان غریق از گذشته، گفت: با توجه به اینکه مشکلات ستاد ساماندهی سواحل و تأمین اعتبارات مالی به صورت مکتوب به وزارت کشور اعلام شده است اما چاره ای جز خود درمانی مشکلات نداریم.

نماینده مردم انزلی به گزارش سال های گذشته در خصوص آمار غریق اشاره کرد و افزود: اخبار غریق در سال های گذشته نشان می دهد این افراد از طرح های سالم سازی استفاده نکرده اند و در نقاط خطرآفرین اقدام به شنا نمودند. لذا باید شرایطی مهیا شود تا هم از طریق دریا به خشکی و هم خشکی به دریا ناجیان غریق در این نقاط فعال باشند تا شاهد از دست رفتن جان هموطنان نباشیم.
در ادامه دکتر ایلخان نوری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی بر کاهش آمار غریق که از مهمترین اولویت های فدراسیون است تأکید کرد و گفت: آموزش، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی نقش بزرگی را در این مهم دارند.
وی با بیان اینکه در عملکرد گذشته نواقص و ایراداتی جزئی وجود داشته است تصریح کرد: برنامه ای استراتژیک برای توانمندسازی نیروها و حداکثر استفاده از ظرفیت های موجود تدوین شده است.
نوری ضمن قدردانی از تعامل مثبت و سازنده فرماندار و نماینده مردم انزلی با فدراسیون، این همکاری را زمینه ساز اقدامات موثر در دستیابی به اهداف عنوان کرد.
دکتر میرشمس مومنی زاده فرماندار بندرانزلی نیز به تأمین امنیت جانی و اجتماعی و فراهم سازی خدمات رفاهی برای گردشگران و شهروندان در سواحل تاکید نمود و گفت: باید در سواحل به گونه ای برنامه ریزی شود که مسافران و گردشگران مشکلی نداشته باشند.
وی ضرورت افزایش شناگاه ها را یادآور شد و افزود: با توجه به بازدید استاندار گیلان از نوار ساحلی بندرانزلی ایجاد شناگاه جدید در ساحل بشمن را مورد تائید قرار دادند که به زودی در این محل شناگاه جدید فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
فرماندار بندرانزلی در پایان ضمن تأکید بر برنامه ریزی از سواحل به صورت چهارفصل افزود: باید بررسی لازم در خصوص تأمین امنیت و استقرار ناجیان غریق و امدادگران هلال احمر در نقاط خطرآفرین ساحل در جهت کاهش غریق صورت پذیرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز