بعد از سهل انگاری هواپیمایی ماهان؛

شانس قهرمانی از اسنوکر بازان ایران گرفته شد

۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۵:۰۱:۲۹
کد خبر: ۷۲۵۶۱۸
شانس قهرمانی از اسنوکر بازان ایران گرفته شد
تیم ملی اسنوکر زیر 18 سال کشورمان که بمنظور شرکت در رقابت ها اسنوکر قهرمانی جوانان جهان دهم تیرماه با پرواز هواپیمایی ماهان راهی کشور چین شده بود با سهل انگاری عوامل این شرکت چوب های بازی ملی پوشان با پرواز ارسال نشد!

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ملی پوشان اسنوکر ایران پس از رسیدن به مقصد هنگام تحویل گرفتن بار متوجه شدند چوب های آنها گم شده است در صورتی که هنگام تحویل بار در ایران به اهمیت این وسایل تاکید کرده بودند. پس از پیگیری های مکرر توسط فدراسیون بولینگ و بیلیارد ایران مشخص شد که هنگام جابجایی، چوب ها از روی نقاله بار افتاده است و کسی هم متوجه این داستان تا زمان پیگیری ها نشده بود.

نکته قابل توجه، نحوه برخورد ماهانی ها بود که معتقد هستند این موضوعات عادی است و پیش می آید حتی در ایر لاین های بزرگ!!! درسته پیش می آید اما به چه قیمتی، به قیمت از دست رفتن زحمات بازیکنانی که سال هاست تلاش می کنند و ماه هاست در اردوی تمرینی تیم ملی از خانه و خانواده خود دور هستند و با تمام مشکلات اقتصادی کشور و با فشار های مالی در مسابقات بین المللی شرکت میکنند اما به همین راحتی تمام زحماتشان بر باد رفت.

متاسفانه ملی پوشان کشورمان بدون چوب هایشان  که مهمترین وسیله آن ها برای مسابقه دادن محسوب میشود قادر به نمایش اصلی بازی خود در رقابت های اسنوکر زیر 18 سال قهرمانی جهان نشدند و با حسرت از دست دادن سکوهای قهرمانی  به کشور خود باز می گردند و همچنان کسی پاسخگوی این بی توجهی نیست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز