برای نهمین سال متوالی صورت گرفت؛

حضور عتیقه‌چی در مسابقات اینلاین هاکی قهرمانی جهان

۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۵:۵۹:۲۴
کد خبر: ۷۳۲۶۰۳
حضور عتیقه‌چی در مسابقات اینلاین هاکی قهرمانی جهان
رامین عتیقه‌چی عضو هیات رییسه اینلاین هاکی فدراسیون جهانی اسکیت، در راستای برگزاری مسابقات جهانی در شهر آسیاگو ایتالیا حضور دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در این مسابقات که بزرگترین و حرفه‌ای ترین رویداد اینلاین هاکی جهان می‌باشد، 67 تیم از 26 کشور جهان در قالب بیش از 1000 ورزشکار با هم به رقابت می‌پردازند. مسابقات قهرمانی جهان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان و در هر دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌گردد. در مسابقات بزرگسالان بانوان تیم‌های آمریکا، جمهوری چک و اسپانیا و در مسابقات جوانان آقایان تیم‌های آمریکا، جمهوری چک و اسپانیا به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند و مسابقات بزرگسالان آقایان و جوانان بانوان در جریان است.

رامین عتیقه‌چی نماینده فنی و شایسته کشورمان بیش از یک دهه در مجامع بین‌المللی حضور فعال دارد. او ضمن دارا بودن عناوین قهرمانی در جایگاه بازیکن و سرمربی، داوری در مسابقات آسیایی را از سال 2007 میلادی آغاز نموده است. از سال 2010 به عضویت کمیته فنی داوران فدراسیون جهانی در آمده و 7 سال متوالی به عنوان داور در مسابقات قهرمانی جهان حضور داشته است و در سال 2013 میلادی دیدار فینال مسابقات قهرمانی جهان بین تیم‌های آمریکا و ایتالیا را قضاوت نموده است. از سال 2016 هم به عضویت هیات رییسه اینلاین هاکی فدراسیون جهانی درآمده و در حال حاضر این هیات ضمن برگزاری مرحله دوم مسابقات قهرمانی جهان، ویرایش و بروزرسانی قوانین مسابقات قهرمانی جهان و برنامه ریزی مسابقات جهانی بارسلون را در دستور کار دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز