احمد حجازی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

قهرمانی تیم ملی کبدی آقایان و بانوان در سطح استان‌ها بسیار تاثیرگذار بود

۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۰۷:۲۹:۱۱
کد خبر: ۷۵۹۸۸۲
قهرمانی تیم ملی کبدی آقایان و بانوان در سطح استان‌ها بسیار تاثیرگذار بود
رییس هیات کبدی استان اصفهان، گفت: این قهرمانی در سطح استان بسیار تاثیرگذار بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ احمد حجازی، رییس هیات کبدی استان اصفهان درباره ارزیابی عملکردی تیم ملی مردان و آقایان  در بازی های آسیایی جاکارتا در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: نتیجه بسیار خوبی از سوی تیم ملی کبدی آقایان و بانوان کسب شد. یکی از نتایج بی سابقه ای بود که در این دوره از رقابت ها اتفاق افتاد. فدراسیون کبدی برای کسب مدال طلا برنامه های مداوم و خوبی را پی ریزی کرد که تیم ملی کبدی ایران توانست در دو بخش بانوان و آقایان به مدال خوش رنگ طلا برسد.

وی ادامه داد: این قهرمانی در سطح استان‌ها بسیار تاثیرگذار بود. بسیاری از نوجوانان، جوانان و خانواده ها مجذوب این رشته ورزشی شدند اما به دلیل آنکه سالن ورزشی مناسبی در اصفهان وجود ندارد نتوانستیم از این فرصت به درستی استفاده کنیم. اگر یک پایگاه ورزشی مناسب برای رشته کبدی در اصفهان وجود داشت قطعا  از این فرصت طلایی به صورت کامل استفاده می شد.

حجازی با تاکید بر اینکه باید مدال در جاکارتا حفظ شود، افزود: بعد از کسب مدال طلا در رقابت های آسیایی جلسات متعددی در فدراسیون برگزار شد و نقاط ضعف و قوت تیم مورد بررسی قرار گرفت. در هندوستان که ورزش اصلی این کشور است هشت هزار باشگاه کبدی وجود دارد و به صورت حرفه ای فعالیت می کنند.

رییس هیات استان اصفهان با اشاره به اینکه لیگ برتر در هندوستان به شکل حرفه ای پیگیری می شود، بیان کرد: برای حفظ قدرت در رشته کبدی باید به تیم های پایه توجه بیشتری شود. 80 درصد تیم ملی کبدی بانوان به دلیل بالا بودن سن از تیم ملی باید خداحافظی کنند. فدراسیون برنامه های خوبی برای بازیکنان جایگزین دارد و با تقویت تیم های پایه در آینده هم تیم ملی قدرتمندی خواهیم داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز