سیدمرتضی احمدی به خبرگزاری برنا خبر داد؛

ایجاد سیستم بهره‌ور پایدار در ورزش زورخانه‌ای

۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۰۹:۳۳:۳۸
کد خبر: ۸۰۰۷۶۵
ایجاد سیستم بهره‌ور پایدار در ورزش زورخانه‌ای
"سیستم بهره‌ور پایدار" بر مبنای اصول مدیریت سازمانی ورزشی در "فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی" ایجاد شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سید مرتضی احمدی درخصوص ایجاد سیستم بهره‌ور پایدار در ورزش زورخانه‌ای به خبرنگار برنا گفت: با اشراف بر وضعیت موجود، ایجاد سیستم‌های اجرایی، سازماندهی سیستماتیک امور جاری و برنامه‌ریزی بهینه امور آتی این امر محقق شده است.

وی در ادامه افزود: با بررسی سیستم‌های ستادی و اجرایی، نحوه سازماندهی و لی اوت سیستماتیک مدیریت و کنترل این فدراسیون، در رویکردهای مدیریت تکنولوژی اطلاعات، هدایت و هماهنگی، نظارت و راهبری، اخذ بازخورد و دیگر شاخص‌های موجود، با اخذ نتایج علمی و تجربیات عملی و میدانی در مولفه‌های "سیستم بهره‌ور پایدار" طبق اصول مدیریت سازمانی ورزشی، نتایج حاصله نشانگر وجود پشتیبانی مناسب و مدیریت سازمانی سیستماتیک با بهره‌وری پایدار در حوزه‌های زیر مجموعه "فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای وکشتی پهلوانی"است. و از این پس، این فدراسیون را با دارایی این سیستم، می‌توان جزو کارآمدترین فدراسیون‌های ورزشی دانست.

در این روند، ابتدا طبق برنامه‌ریزی و با در نظرگیری کلیه امور، با رعایت تمامی اصول آکادمیک اجرایی، وضعیت موجود و  سیستم‌های ازبیلت این فدراسیون  بدست آمده و بر مبنای چارت سازمانی و تشخیص سیستماتیک، امور محوله  و انواع سیستم‌های درونی هر حوزه به تفکیک و با جزییات کامل رصد گردیده است. همچنین با اخذ بازخورد موارد درون سازمانی و برون سازمانی باهماهنگی وهمیاری پیشکسوتان، اساتید و صاحبنظران این ورزش، برحسب وظایف محوله، همه سیستم‌ها و نحوه عملکردشان مشخص گردیده، روند اجرای امور و چگونگی ارتباط سیستم‌های داخلی و خارجی هر حوزه تبیین گردیده، موقعیت و وظایف سیستماتیک تمامی حوزه‌ها نسبت به یکدیگر تثبیت گردیده است. در این بین اندک مواردی در اصلاح برخی سیستم‌ها باقیست که با برداشت آنها و طراحی مجدد، برای رفع آنها و ارتقای بهره‌وری پایدار، به انجام خواهد رسید.

احمدی گفت: از اقدامات صورت گرفته دراین راستا می‌توان به ایجاد سیستماتیک سامانه و شناسنامه با احصا و ثبت کلیه مشخصات جامعه هدف این ورزش اعم از ورزشکاران با تعیین رده سنی، پیشکسوتان، مربیان، داوران، مرشدان، مدیران زورخانه‌ها و... (بالغ بر11758نفر)، تعیین جایگاه و کلیه مولفه‌های تمامی زورخانه‌های سراسرکشور (526زورخانه)، تشکیل شورای مشورتی پیشکسوتان محترم بالای 65سال، سازماندهی سیستماتیک امور اداری و اجرایی فدراسیون، هیات‌های استانی و ادارات شهرستان‌ها، بازنگری کلیه مصوبات ستادی واجرایی، ایجاد وزن‌بندی در مسابقات فردی و گروهی، استانداردسازی تجهیزات و ادوات براساس رده سنی و وزنی، ایجاد رتبه‌بندی و رنکینگ درکلیه افراد مرتبط با خانواده ورزش باستانی زورخانه‌ای، تهیه فایل‌های ویدیویی و کتاب‌های آموزشی فرهنگی برای کلیه ورزش‌های زورخانه‌ای، تهیه فایل‌ها و کتاب‌های اخلاق ورزشی، ایجاد سامانه و اپلیکیشن جامع ورزش زورخانه‌ای در سطح کشوری، برگزاری همایش‌های مختلف جهت شناسایی و استفاده از کلیه پتانسیل‌های موجود، ایجاد هماهنگی کامل با فدراسیون جهانی و وزارت ورزش و... اشاره نمود.

وی اظهار داشت: در پایان لازم می‌دانم بعنوان یک متخصص ارشد مهندسی سیستم و بهره‌وری، مبدع و مبتکر "سیستم بهره‌ور پایدار" و مجری "ورزش سیستماتیک"، ارتقاء و نیل به این جایگاه ارزشمند و بی‌بدیل دراین فدراسیون را به مقام عالی وزارت ورزش، مدیریت کلان و راهبردی ورزش کشور، ریاست فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای، حوزه مدیریت و کلیه دست‌اندرکاران این فدراسیون  تبریک و تهنیت عرض نموده و استدعای موفقیت‌های روزافزون و انشاالله ایجاد این سیستم در کلیه سازمانها، اداره‌ها و اماکن ورزشی در میهن اسلامی عزیزمان را در ظل توجهات و عنایات خداوند متعال دارم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز