مسابقات اسکی آلپاین نیروهای مسلح؛

اسکی‌بازان ارتش جمهوری اسلامی ایران قهرمان شدند

۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۲:۱۷:۴۰
کد خبر: ۸۲۰۹۶۴
اسکی‌بازان ارتش جمهوری اسلامی ایران قهرمان شدند
مسابقات اسکی آلپاین قهرمانی نیروهای مسلح به میزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و با همراهی فدراسیون اسکی کشور در پیست اسکی بین المللی دربندسر تهران با معرفی نفرات و تیم های برتر برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی سازمان تربیت بدنی ارتش، در این رقابت‌ها که با شرکت بیش از 80 ورزشکار و ملی پوش رشته اسکی در قالب تیم هایی از ارتش، سپاه پاسداران، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، ناجا و بسیج در دو بخش آقایان و خانم ها برگزار شد؛ تیم اسکی ارتش جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه و با اختلاف بیش از 300 امتیاز نسبت به سایر تیم ها به مقام قهرمانی دست یافت و تیم های ناجا و سپاه هم عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

در مراسم اختتامیه این مسابقات که با حضور امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی، رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش، سردار محمد حسین حمیدی، رئیس پلیس راه کشور ،سید عبدی افتخاری، رئیس فدراسیون اسکی و سرهنگ ابراهیم میرزا حسینی، رئیس هیئت اسکی نیروهای مسلح برگزار شد به نفرات و تیم های برتر مدال، کاپ قهرمانی، لوح تقدیر و هدایایی اهدا گردید.

عبدالرضا آریان فرد، دبیر هیئت اسکی نیروهای مسلح در خصوص برگزاری این دوره از مسابقات گفت: این دوره از رقابت های اسکی با نام جام شهدای نیروهای مسلح با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس برگزار شد که حضور ملی پوشان و قهرمانان این رشته، جذابیت و جلوه ای خاص به این دوره از مسابقات بخشید.

وی همچنین افزود:  امسال رکوردها بسیار نزدیک بود و این امید وجود دارد که در سال های آینده با حضور اسکی بازانی در سطوح بالاتر این مسابقات برگزار شود تا در نهایت حضوری درخشان در مسابقات اسکی نظامیان جهان (سیزم) داشته باشیم و پرچم عزیز کشورمان را در بالاترین جایگاه به اهتزاز در بیاوریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز