پائیز بهترین فصل برای سفر به دبی

۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۰۸:۲۴:۵۷
کد خبر: ۶۱۸۲۴۲
پائیز بهترین فصل برای سفر به دبی
پایان فصل تابستان در ایران، هم‌زمان با کمتر شدن سفرهای ایرانیان به نقاط مختلف است. اما در حقیقت، فصل پائیز را می‌توان مناسب‌ترین فصل از جنبه‌های مختلف، برای مسافران ایرانی خواند. آژانس مقتدر سیر سعی در توضیح دلایل این امر دارد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری برنا، اکثر تورهایی که در ایران برگزار می‌شود، نقطه‌ی اوج استقبالی در فصل تابستان دارد، اما تور دبی شاید لزوما چنین شرایطی ندارد. به واسطه گرمای طاقت‌فرسای بالاتر از ۴۰ درجه‌ای در تابستان، تمایل به این مقصد به نسبت مقصدهای خوش آب و هوای دیگر کمتر است اما باز هم تابستان، یکی از پرطرفدارترین فصل‌ها است. با اتمام فصل تابستان و پایان تعطیلات و کم شدن تقاضا، طبیعتا و بنابر ماهیت بازار، قیمت‌ها کاهشی محسوس دارند تا حدی که قیمت تورهای دبی در این فصل قیمتی در حدود تور لحظه آخری دبی در فصل تابستان را دارد. علاوه بر آن کاهش دمای کاملا مشخص در این فصل، در کنار این تغییر قیمت، می‌تواند مناسب‌ترین انتخاب فصلی را برای مسافران ایحاد کند.

 

دبی؛ از سفری ارزان تا یک مقصد لاکچری تمام عیار

البته دبی در کنار این‌که یک مقصد تقریبا ارزان برای مسافران ایرانی است، یک مقصد بسیار لوکس و لاکچری در جهان محسوب می‌شود و تور لوکس دبی یکی از پرطرفدارترین تورها در جهان است و بسیاری از افراد سرشناس و همچنین اشخاص سرمایه‌دار اولین انتخاب خود را این شهر مدرن قرار می‌دهند.

ایرلاین‌های بسیار معتبر، مراکز اقامتی فوق‌العاده خاص و لوکس، امکانات گردشگری و تفریحی بی‌نظیر و لاکچری و شرایط اقتصادی، اجتماعی و بازرگانی پر رونق این شهر، باعث شده تا این شرایط برای این مقصد خاص ایجاد شود.

 

دیدنی‌های دبی؛ یا بهشتی دست‌ساز

دبی به سبب موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی دارای مزایا و معایبی برای گردشگران سراسر جهان است. شن‌زارها و رمل‌ها از طرفی خود یک جاذبه گردشگری برای توریست‌هایی‌ست که با کویر و رمل‌ها آشنایی ندارند و از جنبه دیگر عدم امکان رشد گیاهان، مهمانان را کمی دچار مشکل می‌کند. همچنین وجود سواحل گرم و آفتاب‌های مناسب یکی دیگر از مزایای دبی برای جذب گردشگران از سراسر جهان است اما دمای متوسط ۴۰ درجه‌ای در تابستان و دمای متوسط ۳۰ درجه‌ای در زمستان این شهر برای بسیاری مشکل‌زا خواهد بود.

به گزارش ویرلن؛ اما دبی با هدف جذب گردشگر، علاوه بر استفاده از مزایای خود در صنعت گردشگری، توانسته با ایجاد امکان جاذبه‌های مصنوعی نه تنها کمبودهای خود را جبران کند بلکه امکاناتی بیش از هر مکان دیگری در دنیا را در خود جا دهد. از این دست موارد پارک‌های مختلف آبی نظیر وایلد وادی، باغ‌های گل نظیر میراکل گاردن، بازارهای خرید، برج‌ها و آسمان‌خراش‌ها نظیر برج العرب، اکواریوم‌های متعدد در فضاهای بسته و زیر آب و سواحل مختلف با امکاناتی متفاوت و همچنین پیست اسکی دبی اشاره کرد، برای آشنایی دقیق با مراجعه به بخش جاذبه های گردشگری دبی در سایت آژانس مقتدر سیر تابان به مطالعه مقالات آن بپردازید.

 

b2

 

قیمت تور؛ محدوده و عوامل موثر بر آن

همان‌طور که پیش‌تر نیز گفته شد فصل پاییز از نظر قیمت تور دبی یکی از بهترین فصول است. قیمت در این فصل در محدوده‌ای بالاتر ۶۰۰ هزار تومان قرار می‌گیرد که تقریبا ۳۰٪ از قیمت فصل تابستان آن در کمترین حالت نیز پایین‌تر است. اما فارغ از فصل و نسبت عرضه و تقاضا موارد دیگری نیز بر قیمت تورها موثر است که مسافران باید به آن دقت کنند.

  • مهمترین عامل شاید مدت زمان اقامت است که هر چه میزان آن بیشتر باشد طبیعتا هزینه‌ی بیشتری به افراد تحمیل خواهد شد.
  • عامل کلیدی و مهم دیگر که شاید برای برخی در حین سفر مشکل ساز باشد، محل اقامت است. هتل‌های ۳ ستاره تقریبا قابل قبولی در دبی وجود دارند که می‌تواند مشتری را کاملا راضی از سفر خود نگه‌دارد اما باز بهتر است مسافران از هتل‌های ۴ ستاره و بالاتر استفاده کنند تا رضایت کاملی از سفر خود داشته باشند.
  • پرواز و خط هوایی انتخابی نیز یکی دیگر از عوامل دخیل در قیمت تور است و طبیعتا هر چه کیفیت خط هوایی بالاتر و همچنین زمان پرواز مناسب‌تر باشد قیمت تور بالاتر خواهد بود.

 

 

دبی مقصدی جذاب برای کودکان

بسیاری از خانواده‌هایی که دارای نوزاد، فرزند خردسال یا کودکان هستند به واسطه مشکلات خود را از سفر محروم کرده‌اند. اما دبی به واسطه امکانات و جذابیت‌های خود یکی از مقاصد مهمی است که امکان سفر با کودک در آن فراهم است. مجموعه مقتدرسیر در سلسله مطالبی مفید و عملی تلاش کرده تا راهکارهای سفر با کودک به همراهان خود ارائه کند تا ایشان امکان سفر را برای خود به سادگی فراهم نمایند.

 

b

 

آژانس مقتدر سیر تابان به عنوان مجری مستقیم تور دبی تلاش دارد تا به همراهان خود حداکثر کمک را کند تا پیش از سفر، هنگام سفر و پس از آن بهترین تجربه‌ها را داشته باشند. بدین منظور راهنمای گردشگری مقصدهای مختلف از جمله جاذبه‌های گردشگری دبی را در سایت خود فراهم کرده است تا همراهان امکان آشنایی بهتری با مقصد مورد نظر خود داشته باشند.

آژانس مقتدرسیر در دوره‌های مختلف زمانی اقدام به برگزاری قرعه‌کشی و مسابقه‌های جذاب گردشگری می‌کند، شما می‌توانید با مراجعه به سایت و عضویت در خبرنامه پیامکی یا شبکه‌های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام از اخبار این‌گونه رویدادها آگاه شده و در آن‌ها شرکت نمایید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز