تقدیر جهادگران از وزارت بهداشت در اجرای بیمه همگانی

۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۱۴:۰۱:۰۸
کد خبر: ۱۳۲۷۰۷۵
تقدیر جهادگران از وزارت بهداشت در اجرای بیمه همگانی
جبهه جهادی منتظران خورشید طی نامه ای به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از طرح بیمه ی همگانی تقدیر نمود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ جبهه جهادی منتظران خورشید طی نامه ای به بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از طرح بیمه ی همگانی تقدیر نمود.

در این نامه آمده است:

برادر بزرگوار جناب آقای دکتر عین اللهی

وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

سلام علیکم و خداقوت

ضمن آرزوی سلامتی و بهروزی جنابعالی و کلیه ی همکاران خستگی ناپذیر جامعه ی درمانی کشور بویژه در مبارزه با ویروس منحوس کرونا؛ جای دارد اقدام جهادی و انقلابی آن وزارتخانه را در اجرایی نمودن طرح بیمه ی پایه ی همگانی بویژه آغاز این طرح ارزشمند ملی از دهک های پایین جامعه ارج نهاده و سپاس گوییم.

بدون شک از آیت الله رئیسی و وزرای دولت مردمی چنین انتظاری می رفت و می رود که تمام تلاش خود را مصروف دارند تا ضمن توجه ویژه به آحاد جامعه با اولویت اقشار مستضعف و نیازمند؛ شکاف طبقاتی حاصل از بی تدبیری دولت قبل و دولت های موسوم به اصلاحات و سازندگی را هر چه کمتر نموده و خسارت های خانمان سازِ حاصل از سیاست ها و عملکرد تجدید نظر طلبان را جبران نمایند.

اقدام سریع، جهادی و به موقع آن وزارت خانه ی مردمی؛ بارقه ی امیدی گردید برای عملی و عینی نمودن یکی از وعده های ارزنده ی دولت سیزدهم در عدالت محوریِ حوزه ی سلامت که امید است در اجرا نیز به احسن وجه عملیاتی گردیده و نظارت کافی و دقیق به عمل آید.

توفیق روزافزون جنابعالی و همکاران معزز را خواستاریم.

دکتر اسماعیل احمدی

خادم جبهه جهادی منتظران خورشید

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز