معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان خبر داد:

۵۰ فرد مشکوک به کرونا در کردستان قرنطینه شدند/کمبود کیت تشخیصی

۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۰:۵۳:۲۴
کد خبر: ۹۷۱۵۴۲
۵۰ فرد مشکوک به کرونا در کردستان قرنطینه شدند/کمبود کیت تشخیصی
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در حال حاضر حدود ۵۰ فرد مشکوک به کرونا ویروس در مراکز درمانی سطح استان کردستان قرنطینه و تحت درمان هستند.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ ابراهیم قادری صبح یکشنبه در رزمایش آمادگی سپاه در مقابله با کرونا با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود تعداد مبتلایان به ویروس کرونا افزایش یابد، اظهار داشت: طبق اعلام وزارت بهداشت تاکنون هشت نفر در استان به این ویروس مبتلا شده‌اند، هر چند این آمار هنوز مورد تایید ما نیست و منتظر اسامی مبتلایان از وزارتخانه هستیم.

وی افزود: تعداد افراد بستری شده و مشکوک به کرونا به حدود ۵۰ نفر رسیده که جواب ازمایش آولیه تشخیص تعدادی از آنها هنوز اعلام نشده است و از این تعداد تنها هشت مورد مثبت بوده و ۲۱ مورد نیز منفی اعلام شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه تلاش برای مقابله با شیوع و گسترش این بیماری با جدیت ادامه دارد, ادامه داد: در حال حاضر به شدت نیاز به کیت تشخیصی داریم که تاکنون آن را دریافت نکرده‌ایم.

قادری یادآور شد: خوشبختانه با توجه به همدلی دستگاه های مختلف و اعلام آمادگی سپاه می توان این ویروس را کنترل کرد و ضمن اینکه تعدادی از درمانگاه های سطح استان به صورت دو شیفت کاری و در ۱۶ ساعت به مردم خدمت رسانی می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز