علائم عفونت ادراری در کودکان چیست؟

۱۳۹۸/۱۲/۱۳ - ۱۴:۴۴:۲۶
کد خبر: ۹۷۲۸۵۹
علائم عفونت ادراری در کودکان چیست؟
اگر قصد سفر در روزهای نوروز را دارید، بهتر است که پیش از آغاز سال نو، در صورت مشاهده علائم عفونت اداری در کودکان، به سراغ درمان بروید.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، همه می‌دانیم که اگر فرزندمان حال خوشی در سفر نداشته باشد، نمی‌توانیم از تعطیلات لذت ببریم. البته لازمه سفر در روزهای نوروز علاوه بر سلامت کودکان، ریشه‌کن‌ شدن شیوع ویروس کرونا در ایران است و تا پیش از رفتن این مهمان ناخوانده، هرگز نباید راهی جاده‌ها شوید.

علائم بیماری کرونا شبیه ویروس سرما خوردگی است و در این مطلب قصد داریم علاوه بر علائم عفونت ادراری در کودکان از علائم بیماری کرونا که این روزها نقل صحبت همگان شده است هم بگوییم. مجله گردشگری نابرو به این دو بیماری پرداخته و به‌طور مفصل آن‌ها را بررسی کرده است. ما نیز در این مطلب از اطلاعات نابرو برای شرح این بیماری‌ها استفاده کرده‌ایم.

کودک

به علائم عفونت ادراری در کودکان دقت کنید

علائم عفونت ادراری در کودکان شبیه علائم این بیماری در افراد بزرگسال نیست. به گفته مجله گردشگری نابرو علائم عفوت ادراری در نوزادها به شکل تب بروز می‌کند و می‌تواند به 39 تا 40 درجه هم برسد. آزمایش ادرار برای بررسی علل علائم عفونت ادراری در کودکان تجویز می‌شود تا از علت تب ناگهانی نوزاد با خبر شویم.

علاوه بر تب، از دیگر علائم عفونت ادراری در کودکان می‌توان به کم اشتهایی، استفراغ، ثابت ماندن وزن و... اشاره کرد. البته اگر در زمان مناسب با همان تب اولیه به پزشک مراجعه کرده و درمان را شروع کنید، بدون شک بیماری گسترش پیدا نمی‌کند و سایر علائم عفونت اداری در کودکان شما بروز نخواهد کرد. برای آشنایی بیشتر با تمام علائم عفونت ادراری در کودکان و پروسه درمان آن، وارد سایت نابرو شوید و نام این بیماری را در میان مطالب این مجله آنلاین جستجو کنید.

علائم بیماری کرونا چیست؟

 در تب و تاب این روزهای کشور و جنجال شیوع ویروس کرونا در ایران، در این مطلب قصد داریم مختصری از این بیماری و تشخیص علائم آن برای شما بگوییم. علائم بیماری کرونا بسیار شبیه دیگر بیماری‌های ویروسی رایج در فصول سرد سال هستند. گاهی ممکن است یک سرماخوردگی ساده را با علائم بیماری کرونا اشتباه بگیریم و نگران شویم. اما به‌طور کلی باید بدانیم که علائم بیماری کرونا شبیه به سرما خوردگی است و با گذشت زمان این علائم شدیدتر می‌شوند. تب، گلو درد، مشکلات تنفسی و احساس فشار در قفسه سینه از رایج‌ترین علائم بیماری کرونا است که در اکثر مبتلا شدگان مشترک بوده‌اند.

کرونا

علائم بیماری کرونا در چه کسانی شدیدتر بروز می‌کند؟

با تشدید علائم بیماری کرونا در بدن، دستگاه تنفسی و ریوی دچار مشکل می‌شوند. در واقع هدف نهایی این ویروس همه‌گیر، حمله به سیستم تنفسی است. بنابراین علائم بیماری کرونا در افرادی که سابقه بیماری‌های تنفسی، ریوی و قلبی دارند بیشتر بروز خواهد کرد. علاوه بر این گروه، افرادی که درگیر بیماری‌های نقص ایمنی همچون سرطان هستند یا استرس بالایی دارند، به دلیل ضعف ایمنی بدن، بیشتر در معرض ابتلا به ویروس کرونا نسبت به سایر افراد هستند.

با شیوع کرونا در ایران، راه‌های پیشگیری از این بیماری بیشتر در بین مردم اهمیت پیدا کرد. یکی از روش‌های موثر در جلوگیری از شیوع کرونا در ایران، رعایت اصول بهداشتی ساده توسط هر شخص است. شستن دقیق دست‌ها به طور مدام که حداقل 20 ثانیه طول بکشد، یکی از راه‌های ساده و مهم در پیشگیری از شیوع کرونا در ایران است.

کرونا

پرهیز از دست دادن، روبوسی و معاشرت با افراد و عدم حضور در مهمانی‌ها یکی از راهکارهایی است که می‌تواند کمک کند هیچ‌گاه درگیر دسته‌وپنجه نرم کردن با علائم بیماری کرونا نشوید. برای جلوگیری از شیوع کرونا در ایران باید بدانید این ویروس به دلیل سنگینی روی سطوح می‌نشیند. ارتباط دست با سطوح آلوده و در نهایت لمس چشم، بینی و دهان با دست آلوده به ویروس، منجر به بروز نشانه‌های علائم کرونا در بدن می‌شود. پس حتما دست‌تان را بعد از لمس اشیا بشویید و با دست آلوده صورت خود را لمس یا غذا میل نکنید.

در این روزها که پزشکان افراد را به خانه‌نشینی دعوت می‌کنند، لطفا از این تعطیلات تحمیلی بیماری کرونا برای سفر استفاده نکنید. سفر یکی از راه‌های گسترش کرونا در ایران است. برای آشنایی بیشتر با علائم کرونا و آخرین اطلاعات مرتبط با این بیماری نابرو شما را راهنمایی خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز