اعتبار دفترچه‌های بیمه سلامت تا پایان فروردین تمدید شد

۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۳:۰۸:۴۲
کد خبر: ۹۷۴۵۰۰
اعتبار دفترچه‌های بیمه سلامت تا پایان فروردین تمدید شد
مدیرکل بیمه سلامت استان همدان گفت: دفترچه های بیمه سلامت به منظور کاهش مراجعات حضوری در راستای رعایت توصیه های بهداشتی در پیشگیری از سرایت کروناویروس تا پایان فروردین ماه اعتبار دارد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ سعید فرجی اظهار کرد: در راستای رعایت توصیه‌های بهداشتی در پیشگیری از سرایت کروناویروس و صیانت از سلامت بیمه شدگان همه دفاتر بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت به جز صندوق ایرانیان تا پایان فروردین ماه سال آینده اعتبار دارد.

وی افزود: در راستای کاهش مراجعات حضوری به دفاتر پیشخوان دولت طرف قرارداد، تمامی فرآیندهای تعویض دفاتر فاقد اعتبار ممنوع شده است.

وی ادامه داد: با عنایت به تصمیمات سازمان بیمه سلامت ایران در راستای صیانت از سلامت بیمه شدگان تمامی بیمه‌شدگان صندوق‌های کارکنان دولت با همه نسبت‌های اصلی تبعی یک، تبعی دو تبعی سه و همچنین بیمه شدگان صندوق‌های روستاییان و سلامت همگانی و صندوق سایر اقشار در تمامی زیرصندوق‌ها و با همه نسبت‌های اصلی تبعی یک، تبعی دو تبعی سه در صورت منقضی شدن تاریخ اعتبار و دارا بودن نسخ سفید در دفترچه بدون حضور در دفاتر پیشخوان و نیاز به تمدید دفترچه بیمه می‌توانند تا مورخ ۳۱ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ به مراکز درمانی طرف قرارداد مراجعه و از خدمات سلامت استفاده کنند.

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان در پایان گفت: در صورت هر گونه تصمیم جدید در زمینه اعتبار و سایر موارد مربوط به دفاتر بیمه‌ای بیمه شدگان در اسرع وقت از طریق رسانه‌های ارتباط جمعی به بیمه شدگان و سایر مراکز طرف قرارداد اطلاع رسانی خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز