توزیع ماسک رایگان میان شهروندان بندر ریگ بوشهر

۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۰:۳۷:۱۶
کد خبر: ۹۷۵۲۱۹
توزیع ماسک رایگان میان شهروندان بندر ریگ بوشهر
در حرکتی خودجوش مردمی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اولین مرحله توزیع ماسک رایگان بین شهروندان بندرریگ استان بوشهر همزمان با سالروز ولادت حضرت علی (ع) آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ در حرکتی خودجوش مردمی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اولین مرحله توزیع ماسک رایگان بین شهروندان بندرریگ استان بوشهر همزمان با سالروز ولادت حضرت علی (ع) آغاز شد.

کارگاه تولیدی دوخت ماسک که به همت گروه جهادی خاکریز، امام جمعه و ستاد نمازجمعه  بندرریگ و همکاری خیران با پشتکار جهادی تعدادی از بانوان همزمان با شیوع ویروس بیماری کرونا آغاز شد، قرار است در چندین مرحله ادامه یابد.

مسئول گروه جهادی مبارزه با کرونا در بندرریگ گفت: همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور و استان بوشهر به همت خیران و امام جمعه و گروه جهادی خاکریز اولین کارگاه تولید ماسک یک بار مصرف راه‌اندازی و همزمان با ولادت مولی متقیان حضرت علی (ع) اولین محموله تولیدی آماده و برای ارتقای سلامت مردم توزیع شد.

سیدحسن موسوی افزود: در یک حرکت خودجوش دیگر معابر و فضای شهر نیز ضدعفونی و آلودگی زدایی خواهد شد.

وی اظهارداشت:  رعایت بهداشت فردی و در خانه ماندن از راهکارهای مهم و اصولی در برابر مبارزه و ریشه کنی بیماری کرونا است که از همشهریان انتظار داریم در این زمینه اهمیت وافری قایل شوند.

مسئول گروه جهادی خاکریز بندرریگ گفت: کارگاه تولیدی ماسک با توجه به  نیاز مردم و کمبودی که وجود دارد به همت این گروه و امام جمعه راه‌اندازی شده‌است.

علی روئین تن افزود: تولید بیش از پنج هزار ماسک در مرحله اول  قرار دارد و در تلاشیم این میزان افزایش یابد.

وی گفت: اولین محصولات تولیدی این کارگاه به میزان یکهزار ماسک پس از نظارت کارشناسان بهداشت در سالروز ولادت حضرت علی (ع) بین مردم توزیع شد.

روئین تن، از مشارکت و حضور بانوان این شهر در دوخت ماسک‌های تولیدی تقدیر کرد و یادآورشد: در کارگاه دایرشده تعداد ۲۰ بانو در زمینه دوخت و تهیه  ماسک همکاری دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز