آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان سمنان تا ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۲:۴۳:۴۱
کد خبر: ۱۱۸۰۶۶۲
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان سمنان تا ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان سمنان تا 28 اردیبهشت ماه اعلام شد .

به گزارش برنا؛ دکتر نوید دانائی در گفت‌وگو با خبرنگاران از بستری شدن18 بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید۱۹ در شبانه‌روز گذشته در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان خبر داد و با اشاره به آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس در شهرستان‌های شش‌گانه تحت‌پوشش این دانشگاه اظهار کرد: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون 26 هزار و 487 مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.

وی تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته  و از 27 لغایت 28 اردیبهشت‌ماه بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 18 بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید۱۹ در مراکز درمانی شهرستان‌های تابعه دانشگاه بستری شدند و به این ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به 6 هزار و 230 نفر رسیده است.

دبیر ستاد استانی مقابله با کروناویروس اضافه کرد: همچنین علاوه بر این 20 هزار و 257 بیمار نیز به صورت سرپایی در مراکز درمانی و بیمارستانی این دانشگاه شناسایی شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: خوشبختانه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه به پنج هزار و 302 نفر رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز