افزایش ۴۰ درصدی سرانه ورزشی استان سمنان با افتتاح ۲۱ پروژه طرح شهید سلیمانی

۱۴۰۲/۰۳/۱۰ - ۱۲:۴۴:۵۷
کد خبر: ۱۴۸۰۳۷۵
افزایش ۴۰ درصدی سرانه ورزشی استان سمنان با افتتاح ۲۱ پروژه طرح شهید سلیمانی
آیین افتتاحیه همزمان ۲۱ پروژه طرح شهید سلیمانی و ۱۰ اتاق بهداشت در سراسر استان با حضور ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان و جعفری، مدیر کل دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی وزارت آموزش و پرورش در مجموعه ورزشی پوریای ولی سمنان برگزار شد.

به گزارش برنا؛ احمد ریواده ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ۹ خردادماه در این آیین اظهار کرد: خوشبخانه طبق تعهداتی که در سال‌ گذشته ارائه شده ، با تلاش شبانه روزی و جهادی دولتمردان دولت سیزدهم این طرحها که به نام متبرک سردار دلها شهید سلیمانی نامگذاری شده است به افتتاح رسید.

وی با اشاره به زیرساخت های مناسب ورزشی در استان افزود: با افتتاح این طرح ها ۴۰ درصد به سرانه ورزشی استان افزوده شده است.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با تقدیر از همکاری دیگر دستگاه ها در احداث و راه اندازی این پروژه ها گفت: همکاری دستگاهای اجرایی دیگر در افتتاح این طرحها محسوس بوده که جای تقدیر دارد.

ریواده تصریح کرد: افتتاح این طرح ها به توسعه نشاط بین دانش آموزان کمک شایانی می کند که لازم است استفاده ، نگهداری و محافظت درست از این ظرفیت طی سال‌های آینده با دقت به انجام‌ رسد. 

معاون استاندار سمنان اظهار کرد: با توجه به موقعیت استراتژیک استان سمنان و همجواری با ۷ استان کشور باید تلاش شود در حوزه های گوناگون مانند گردشگری، ورزشی و....استان ، محور این فعالیت ها قرار گیرد.

وی با اشاره به لزوم توجه بیشتر به ورزش دانش آموزی افزود: برای توسعه ورزش در حوزه دانش آموزی و توسعه رشته های تربیت بدنی در استان ، اقدامات موثری باید انجام شود تا باعث نشاط اجتماعی بین مردم به ویژه دانش آموزان گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز