به مناسبت هفته جوان؛

گردهمایی فرزندان شهدا در شهمیرزاد برگزار شد

۱۳۹۴/۰۳/۰۶ - ۱۳:۲۷:۴۵
کد خبر: ۲۸۸۳۸۱
گردهمایی فرزندان شهدا در شهمیرزاد برگزار شد
به مناسبت هفته جوان گردهمایی فرزندان معظم شهدا با حضور فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان توسط موسسه فرزندان آفتاب در شهمیرزاد برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان سمنان،در این مراسم صمیمی که با همت موسسه فرزندان افتاب که توسط جمعی از فرزندان شهدا شکل گرفته است برپا شده  بود مسوولان استانی از جمله معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان که خود نیز از فرزندان شهدا و از اعضای اصلی موسسه فرزندان آفتاب  است ،سردار شاهچراغی فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان  و  حجت الاسلام و المسلمین حسن فریدون مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان حضور داشتند .

 در این گردهمایی صمیمی سردار شاهچراغی با بیان اینکه بسیار خوشحالم که در اولین مراسمی که بعد از آمدن از سفر کربلا دارم چنین مراسمی است  که فرزندان شهدایی جمع  هستند که در  راه اهداف  سیدالشهدا  جان دادند .

سردار محمد تقی شاهچراغی با شاره به اینکه یکی از بهترین مراسمی که شرکت نمودم چنین جمعی است  خطاب به فرزندان شهدا گفت : پدران شما به تنهایی شرایطی  روحی و معنوی مهیا می کردند.

  من معتقدم همین الان هم همین است و این واقعیت است که اگر کسی خوب دل بدهد متوجه خواهد شد  و با اینکه   غریب به سی سال  است پدرتان شهید شدند  اما اینها  می توانند حالا هم  به خوبی گره گشایی کنند .

فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان  در ادامه با ذکر خاطره ای به نقل از مادر شهید گمنامی که در پی شهیدش بوده است و با ارتباط  با شهدای دیگر  فرزند شهیدش را پیدا میکند  به صحبتهای خود پایان داد .

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان نیز با اشاره به اینکه چنین تشکلهایی بسیار ارزشمند هستند و از طریق بنیاد شهید نیز حمایت خواهند داشت گفت : هفتاد درصد قانون جامع ایثارگری اجرایی شده و 30 درصد دیگر به پول نیاز دارد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن فریدون با شاره به ماده 51  گفت بسیاری از مجموعه های این قانون را رعایت کردند ولی برای مثال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی که مدیر آن خود جانباز 60 درصد است این ماده را اجرایی نکرده است و این برای ما افت دارد اما این وظیفه  آن مدیر کل نیست وظیفه ی شماست که آن را پیگیری کنید .

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان با اعلام برنامه های موسسه ی فرزندان افتاب و با شاره  به جلسات  اهدافی که این موسسه دنبال می کند از  فعالیتهای فرهنگی این موسسه از جمله تشکیل کمیته های ورزشی،کمیته بانوان ، کمیته حقوقی م قوانین و مقررات خبر داد .

وی افزود : هدف ما از تشکیل این موسسه پیگیری مسایل صنفی فرزندان شهدا است و  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت  است و به هیچ عنوان قصد و هدف سیاسی در موسسه وجود ندارد هر چند توقع از فرزندان این است که با توجه به توانمندیهایی که دارند در جامعه بصورت ویژه حضور داشته باشند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز