مدیرکل اوقاف سمنان:

طرح نشاط معنوی در ۲۰ بقعه شاخص استان سمنان برگزار می‌شود

۱۳۹۴/۰۳/۲۱ - ۱۲:۳۷:۴۷
کد خبر: ۲۹۱۴۶۶
طرح نشاط معنوی در ۲۰ بقعه شاخص استان سمنان برگزار می‌شود
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: این طرح در راستای غنی‌سازی اوقاف فراغت نوجوانان و جوانان در این 20 بقعه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله واحدی با اعلام این خبر افزود: با آغاز تعطیلات تابستانی و اوقاف فراغت نوجوانان و جوانان این مسئله همیشه وجود دارد که چگونه این اوقاف به بهترین نحو پر شود تا این قشر از جامعه دچار آسیب کمتری شود.

وی افزود: حضور نوجوانان و جوانان در بقاع متبرکه باعث آشنایی آن‌ها با این اماکن مقدس و همچنین این کلاس‌ها در یک محیط معنوی برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: هدف از برگزاری این طرح، تقویت و ارتقا بنیان‌های دینی و اسلامی و ارزش‌های انقلابی دانست.

وی تأکید کرد: در برگزاری این طرح از مربیان مجرب به‌کارگیری می‌شود تا از بروز آسیب‌هایی که ممکن است حین آموزش به وجود آید تا حد امکان کاهش یابد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین واحدی تصریح کرد: اگر این طرح به نحو بسیار خوب در استان برگزار شود جلوی بسیاری از آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی‌ای که ممکن است در آینده برای این قشر به وجود آید گرفته می‌شود.

وی بیان کرد: یکی از نکات مهمی که در این طرح دیده‌شده است آموزش احکام و آموزه‌های دینی است تا نوجوانان و جوانان با مسائل دینی بیشتر آشنا شوند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین واحدی در پایان افزود: انتظار می‌رود در تابستان جاری با همراهی مردم استان سمنان از این طرح استقبال خوبی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز