مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان خبر داد:

حمایت از گزارش های تخصصی در دو حوزه ورزش و جوانان

۱۳۹۴/۰۴/۰۸ - ۱۱:۳۵:۳۲
کد خبر: ۲۹۵۸۴۱
حمایت از گزارش های تخصصی در دو حوزه ورزش و جوانان
در راستای انجام فعالیت های پژوهشی پیشنهاد حمایت از گزارش های تخصصی برای اولین بار در شورای پژوهش و فناوری اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان مطرح و جهت ابلاغ به سایر استان ها، به وزراتخانه ارسال شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان سمنان؛ فرزاد فتاحی مدیر کل ورزش و جوانان به تشریح ساز و کار اجرایی حمایت از گزارش های تخصصی ورزش و جوانان پرداخت و افزود: در راستای انجام فعالیت های پژوهشی و استفاده کاربردی از نتایج آن، پیشنهاد حمایت از گزارش های تخصصی برای اولین بار در شورای پژوهش و فناوری اداره کل ورزش و جوانان مطرح و این پیشنهاد ابتکاری از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان جهت ابلاغ به سایر استان ها، به وزراتخانه ارسال شده است.

رئیس شورای پژوهش و فناوری اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان در این باره گفت: گزارش تخصصی ورزش و جوانان نوعی گزارش کارشناسی ناظر بر مسائل و موضوعات حوزه وزارت خانه است که با بررسی پدیده های روز جامعه و مرتبط با دو حوزه ورزش و جوانان، به ارائه راهبردها و راهکارهای رفع مسئله یا موضوع مورد نظر می پردازد.

وی  اهداف مورد نظر از تدوین این شیوه نامه را بدین صورت بیان کرد :

۱: دستیابی به مجموعه ای از پژوهش های نظری و کاربردی و تولید دانش در حوزه ورزش و جوانان.

۲: دستیابی آسان تر و کم هزینه تر به مجموعه متنوعی از داده های پژوهشی با معیارهای استاندارد علمی و تأمین بخشی از نیازهای پژوهشی استان ها.

۳: آگاهی بخشی علمی و تخصصی در مسائل گوناگون ورزش و جوانان با جامعه هدف های متنوع بر اساس نتایج استخراج یافته از گزارش تخصصی ورزش و جوانان.

۴: سهولت انجام پژوهش برای پژوهشگران و حمایت های مالی از آن.

۵: انتشار نتایج حاصل از طرح های پژوهشی در قالب گزارش تخصصی ورزش و جوانان.

فتاحی در پایان نیز، به دیگر بسته های حمایتی در حوزه پژوهش مانند حمایت از پایان نامه های تحصیلات تکمیلی و حمایت از طرح های پژوهشی بر اساس اولویت های پژوهشی در سال ۹۴ اشاره نمودند.

شایان ذکر است شورای پژوهش و فناوری به منظور تعمیق فعالیت ها و پژوهش محوری تصمیمات و در راستای ارتقای سطح کیفی و کمی فعالیت ها و ساماندهی تعاملات پژوهشی، نهادینه سازی پژوهش ها و بهره گیری از روش های علمی در تدوین برنامه ها، ارتقای سطح دانش تخصصی، شناخت دقیق مسائل و دستیابی به راهبردهای کاربردی حل آنها در اداره کل ورزش و جوانان استان تشکیل گردیده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز