استاندار سمنان تاکید کرد :

برای توسعه شهر از فضاهای خالی داخل شهر خصوصا بافتهای قدیمی استفاده شود

۱۳۹۴/۰۴/۱۶ - ۱۲:۴۵:۳۷
کد خبر: ۲۹۷۸۹۴
برای توسعه شهر از فضاهای خالی داخل شهر خصوصا بافتهای قدیمی استفاده شود
استاندار سمنان در چهارمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که دکتر رستمیان نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی ، معاونین استانداری هم حضور داشتند بر استفاده از فضاهای خالی داخل شهر خصوصا بافت قدیمی تاکید کرد .

به گزاش خبرگزاری برنا از سمنان؛استاندار سمنان گفت : در طرحهای جامع شهری باید برای توسعه شهر از فضاهای خالی داخل شهر خصوصا بافتهای قدیمی استفاده شود چون وجود بافت های قدیمی و عدم ساماندهی و احیا آنها موجب معضلات و مشکلات اجتماعی خواهد شد .

 وکیلی با اشاره به سیاست و برنامه مهم استان در جهت رسیدن به توسعه متوازن و پایدار گفت : باید در طرح ها و برنامه ها حرکت ما به سمت توسعه متوازن و توجه به همه نقاط استان معطوف باشد و شاخص ها بگونه ای تنظیم گردد که رشد و توسعه پایدار و متوازن بدست بیاید  و تهیه طرح آمایش سرزمین هم بر این اساس است که با شناسائی مزیتهای هر منطقه به رشد و توسعه آنجا توجه شود.

وی افزود : نباید سیاستها و برنامه ها بگونه ای باشد که نقطه یا شهری کوچک شود یا شهری بزرگ شود  باید با نگاه همه جانبه به توسعه متوازن همه  شهرها توجه داشت .

استاندار سمنان همچنین از مدیران دستگاههای اجرایی استان خواست بصورت مستمر برای بررسی مسائل و مشکلات به شهرستانها سرکشی کنند و با رؤسای ادارات شهرستانها  در ارتباط باشند و نباید بگونه ای باشد که رئیس یک اداره شهرستانی نتواند با مدیرش ارتباط برقرار کنند مدیران استانی باید بصورت منظم مسائل شهرستان را رصد و پیگیری کنند .

استاندار سمنان همچنین در خصوص قوانین و مقررات مربوط به ایثارگران و جانبازان گفت : باید هزینه های مربوط به درمان آنان تامین شود ایثارگران و جانبازان برای حفظ کشور و نظام تلاش نموده اند نباید قوانین طوری باشد که در خصوص تامین اعتبارات درمان مشکلات خاص داشته باشد باید توجه لازم به تامین درمانی آنان مبذول گردد .

در این جلسه پس از بحث و بررسی و توضیحات مشاور طرح در خصوص تغییرات و پیشنهادات طرح جامع شهر دامغان به تصویب رسید .

همچنین در این جلسه مطالبی از سوی نما ینده دامغان در مجلس شورای اسلامی ارائه شد

در ادامه جلسه قانون جدید تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت توسط مدیر کل دیوان محاسبات استان تشریح شد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز