برای نخستین بار در استان سمنان؛

رشته تحصیلی تربیت بدنی در هنرستان امیرکبیر سمنان دایر می گردد

۱۳۹۴/۰۴/۲۴ - ۱۲:۰۲:۱۲
کد خبر: ۳۰۰۰۳۶
رشته تحصیلی تربیت بدنی در هنرستان امیرکبیر سمنان دایر می گردد
بمنظور تربیت نیروی انسانی متخصص و بومی برای نخستین بار در استان سمنان ، رشته تحصیلی تربیت بدنی در سمنان ایجاد خواهد شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان ؛حجت الله یحیائی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان سمنان با اعلام این خبر گفت : بمنظور تامین نیروی انسانی متخصص و همچنین با توجه به ضرورت جذب علاقمندان به تربیت بدنی و بمنظور بسط و توسعه ی کلاسیک ورزش در این شهرستان ، برای نخستین بار در استان سمنان ، رشته تحصیلی تربیت بدنی در هنرستان امیر کبیر سمنان راه اندازی خواهد شد .

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان سمنان همچنین یادآور شد : بمنظور ایجاد این رشته ی درسی ، رایزنی های لازم با اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان و همچنین وزارت آموزش و پرورش صورت گرفته و امید است پس از صدور مجوزهای لازم ، در مهرماه سال جاری شاهد ایجاد و فعالیت این رشته ورزشی در سمنان باشیم .

یحیائی گفت : با عنایت به وجود دانشکده تربیت بدنی در دانشگاه شاهرود و همچنین امکان ادامه تحصیل در مقاطع عالی در شهرستانهای مختلف استان سمنان ، ضرورت ایجاد این رشته ی درسی امری لازم و ضروری می باشد .

معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان سمنان همچنین عنوان داشت : ایجاد این رشته ی درسی تخصصی نیاز به ارائه امکانات و به خدمت گرفتن نیروهای تخصصی خود را دارد که با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان و دانشگاههای شهرستان این مهم محقق خواهد شد .

ایشان همچنین عنوان کرد : با عنایت به تلاش های انجام یافته و تامین اعتبارات لازم ، نخستین پایگاه قهرمانی و ساختار سنجی آموزش و پرورش با اعتباری بالغ بر 400000000 ریال در شهریور ماه سال جاری در این شهرستان راه اندازی خواهد شد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز