مطالبه مردمی راه اندازی قطار سمنان به قم نیاز به پیگیری بیشتری دارد

۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۱:۴۲:۲۰
کد خبر: ۳۰۸۵۲۷
مطالبه مردمی راه اندازی قطار سمنان به قم نیاز به پیگیری بیشتری دارد
جلسه بررسی مشکلات ایستگاه راه آهن سمنان با حضور فرماندار سمنان و مدیرکل راه آهن شمال شرق در فرمانداری تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان دانایی فرماندار  و رئیس خدمات اجرایی سفردر این جلسه با اشاره به خدمات مطلوب راه آهن و تقدیر و تشکر از خدمات شبانه روزی پرسنل خدوم راه آهن سمنان و ارائه خدمات حمل و نقل ریلی که از زیرساختهای مهم توسعه شهرستان به شمار میرود گفت توفیق خدمت گذاری مسافران عللی الخصوص زائران بارگاه ثامن الحجج علی موسی الرضا(ع)جز توجه و عنایت باریتعالی نبوده و اعتماد مردم به راه آهن به واسطه اطمینان و ایمنی بالای خدمات  راه آهن مطالبات مردمی ، در بخش ارائه خدمات بهتر راه آهن را  در پی داشته است.

وی با اشاره به نقش راه آهن در کاهش تلفات  و حفظ سرمایه های انسانی نظام گفت پاسخگویی به مطالبات مردم هر منطقه منجمله شهرستان سمنان در راه اندازی قطار سمنان به قم می تواند رضایتمندی بیشتر مردم را در پی داشته باشد.

عنبرانی مدیرکل راه آهن شرق در این جلسه با اشاره به طرح های در دست  اجرای این اداره کل منجمله پروژه atcکه یکی از مهمترین پروژه های راه آهن به صورت ملی در راستای برقراری امنیت صدردر صدی سفرهای ریلی است گفت با توجه به اجرای شدن 75 درصدی این طرح در استان از مهرماه سال گذشته تا کنون هیچ سانحه ای(برخورد یا خروج  قطار از ریل ) د ر راه آهن شمالشرق نداشته ایم .

وی اجرای طرح شبه راهسازی خطوط و طرح جمع آوری خطوط موجود ریلی و احداث کانال انرژی  که باعث افزایش استحکام خطوط ریلی میگردد تصریح کرد پروژه نصب پلاک های ایمنی در راستای سیر افزایش خطوط (تعداد قطارها در طول مسیر)و پروژه های تعویض سوزن های چوبی باعث شده که بصورت روزانه تقریبا 6 ساعت مسدودی خط را داشته باشیم  ولی با این حال با مدیریت مجموعه شاهد کاهش تاخیر  قطارهای مسافری هستیم.

عنبرانی با اشاره به تکمیل نمازخانه و سرویس بهداشتی ایستگاه راه آهن سمنان گفت در صورت تامین اعتبار تجهیز نمازخانه در هفته دولت  شاهدافتتاح و بهره برداری  آن خواهیم بود .

وی با اشاره به پیش بینی آسانسور و پله برقی ایستگاههای  راه آهن خط سیر تهران مشهد از انجام  مناقصه بین المللی اجرای این پروژه ها خبر داد.

پیگیری رفع مشکلات واحدهای تولیدی در استفاده از خط راه آهن شهرک صنعتی - پیگیری راه اندازی قطار سمنان-قم/ پیگیری احداث زیر گذر دوم  راه آهن در ورودی روستای خیرآباد / /پیگیری تکمیل ساختمان قدیم راه آهن سمنان/تلاش در راستای کاهش تاخیر قطارهاوپیگیری مشکلات لوکوموتیو رانان از جمله مصوبات این جلسه بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز