به مناسبت هفته دولت ؛

استاندار سمنان ۴۴ پروژه در شهرستان مهدیشهر را همزمان افتتاح کرد

۱۳۹۴/۰۶/۱۰ - ۱۲:۰۸:۲۵
کد خبر: ۳۱۳۴۲۷
استاندار سمنان ۴۴ پروژه در شهرستان مهدیشهر  را همزمان افتتاح کرد
محمد وکیلی استاندار سمنان در آخرین روز از هفته دولت به شهرستان مهدیشهر رفت و در سالن نیستان مهدیشهر 44 پروژه این شهرستان با اعتبار 10 میلیارد تومان را بصورت همزمان افتتاح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان ؛محمد وکیلی در این مراسم ضمن گرامی داشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر،با تاکید بر اینکه عرصه مسئولیت عرصه خدمتگزاری است، خاطرنشان کرد، فرصت خدمت به مردم یک نعمت است و ارزش واقعی در این است که به مردم خدمتی گردد و گره ای از مشکلات مردم باز شود.

استاندار سمنان ضمن اشاره به خدمات و فعالیت های دولت تدبیر و امید در استان سمنان افزود: 1100 میلیارد تومان در صنعت آب و 1000 میلیارد تومان در صنعت برق و حدود 500 میلیارد تومان در بخش راه ها در استان اعتبار هزینه شده است.

وی بعنوان نمونه به شرکت ترانسفورماتور در شهمیرزاد اشاره کرد و افزود: انشاءا.. با شروع به کار این شرکت با اعتبار 600میلیارد تومان ریالی و 40 میلیون یورو ارزی، اشتغال خوبی در آن منطقه ایجاد خواهد شد.

همچنین در این جلسه قنبری فرماندار شهرستان مهدیشهر گزارشی از پروژه های قابل افتتاح شهرستان مهدیشهر در هفته دولت ارائه داد و افزود: با اعتبار 10میلیارد تومان تعداد 44 پروژه از جمله مدرسه 12 کلاسه مسکن مهر، مرکز فیزیوتراپی هلال احمر، مدرسه آیت ا.. کاشانی، مخزن آب شرب 1000متر مکعبی دربند، ساختمان اداری شهرداری درجزین و... در سطح شهرستان مهدیشهر افتتاح می شود.

همچنین در این مراسم نماینده مردم شهرستان های مهدیشهر، سمنان و سرخه در مجلس شورای اسلامی و نیز امام جمعه موقت مهدیشهر، با سخنانی از تلاش ها و خدمات دولت تدبیر و امید و مدیران و مسئولین در استان تقدیر و تشکر کردند.

در پایان این مراسم استاندار سمنان از کلیه مدیران دستگاه های اجرایی استان و مسئولین در شهرستان ها که در هفته دولت نتیجه تلاش ها و خدمات دولت تدبیر و امید را منعکس کردند، تقدیر و تشکر کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز