شاهرود میزبان مسابقات سنگنوردی کشور

۱۳۹۵/۰۴/۰۵ - ۱۶:۴۶:۱۶
کد خبر: ۴۲۲۵۹۷
شاهرود میزبان مسابقات سنگنوردی کشور
جلسه ای با حضور محمدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود، علیرضا کریم رئیس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان سمنان و اعضای هیئت کوهنوردی شهرستان شاهرود و جمعی از فعالان این رشته ورزشی در مجتمع ورزشی شهرداری شاهرود برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از  سمنان ؛  پیرو برخی مشکلات ورزشکاران رشته سنگ نوردی و صعودهای ورزشی در خصوص تمرینات و مسابقات، جلسه ای با حضور محمدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود، علیرضا کریم رئیس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان سمنان و اعضای هیئت کوهنوردی شهرستان شاهرود و جمعی از فعالان این رشته ورزشی در مجتمع ورزشی شهرداری شاهرود برگزار شد.

 در این جلسه که پس از بازدید از دیواره سنگ نوردی سالن شهید اکبری و نیز فضای سالن ورزشی مجتمع شهرداری انجام شد؛ مقرر گردید جهت بهبود وضعیت تمرینی و مسابقات این رشته پر هیجان، دیواره سنگ نوردی مستقر در سالن شهید اکبری به مجتمع شهرداری شاهرود انتقال یابد. همچنین مقرر گردید با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان، اداره ورزش و جوانان شهرستان و هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان مبلغ 200 میلیون ریال جهت بهبود و ارتقاء فنی دیواره شاهرود اختصاص یابد.

محمدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود ضمن تشکر از شهردار محترم و مجموعه شهرداری شاهرود بابت همکاری بی شائبه و همیاری این نهاد در پیشرفت امور ورزش شهرستان؛ عنوان داشت : با تحقق مصوبات این جلسه، شاهرود آماده میزبانی مسابقات کشوری سنگ نوردی در رده نوجوانان خواهد بود.

 در پایان با اهداء لوح و کادو از زحمات نورعلی زنگانه سرپرست اسبق هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان شاهرود تقدیر گردید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز