مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان؛

به دنبال میزبانی مسابقات ملی و بین المللی هدفمند در استان سمنان هستیم

۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۰:۳۰:۱۴
کد خبر: ۸۱۴۴۴۸
به دنبال میزبانی مسابقات ملی و بین المللی هدفمند در استان سمنان هستیم
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: برای موفقیت رشته کونگ فو نیازمند برنامه ریزی دقیق، تلاش شبانه روزی و همکاری و حمایت کلیه اعضای هیئت، قهرمانان و ورزشکاران هستیم.
 به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛جلسه هم اندیشی هیئت کونگ فو استان به منظور توسعه این رشته ورزشی در استان با حضور جانعلی مدیر کل ، ایزدبخش معاون ورزشی ، نصیری رئیس گروه فرهنگی اداره کل ، اصغرزاده رئیس گروه ورزش همگانی ، کردی مسئول روابط عمومی ، امیدی مسئول ورزش بانوان ، قلی پور رئیس هیئت کونگ فو استان واعضای هیئت در محل اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان در این جلسه گفت: برای موفقیت رشته کونگ فو نیازمند برنامه ریزی دقیق، تلاش شبانه روزی و همکاری و حمایت کلیه اعضای هیئت، قهرمانان و ورزشکاران هستیم.
وی افزود: استان سمنان دارای استعداد و پتانسیل بالا در این رشته می باشد و برای پیشرفت ورزش باید کمیته استعدادیابی فعالی داشته باشیم.
مجتبی جانعلی با اشاره به برگزاری بیش از 100میزبانی مسابقات کشوری در سال جاری، ابراز داشت : باتوجه به میزبانی شایسته استان سمنان در مسابقات مختلف قهرمانی کشور و معرفی ظرفیتهای موجود استان به کشور مقرر است در سال آتی به دنبال میزبانی مسابقات ملی و بین المللی هدفمند در استان هستیم.
وی ایجاد تعامل و همکاری تنگاتنگ بین اداره کل ورزش و جوانان و هیات های ورزشی را بسیار ضروری دانست و گفت: برگزاری جلسات تخصصی مستمر در دستور کار قرار گرفته است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با تاکید بر استفاده از مربیان با اخلاق و حرفه ای اظهار داشت؛ فرزندان مردم امانت هایی هستند که برای آموزش و ورزش به باشگاه ها و مربیان سپرده می شوند و باید با توجه به اصول ورزش قهرمانی همواره امانت دار خوبی باشیم.
در ادامه رئیس هیات کونگ فو استان سمنان گفت : هیات کونگ فو استان همواره با برنامه ریزی مناسبت در جهت توسعه وگسترش این رشته در بخش های قهرمانی، آموزشی ، فرهنگی تلاش نموده است.
در این جلسه اعضاء حاضر در جلسه ضمن بیان مشکلات نقطه نظرات وانتقادات وپیشنهادات خود را در راستای توسعه هیات کونگ فو ارائه دادند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز