با حضور پر شور مردم؛

همایش بزرگ پیاده‌روی در گرمسار برگزار شد

۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۰:۱۵:۰۱
کد خبر: ۸۵۸۱۶۶
همایش بزرگ پیاده‌روی در گرمسار برگزار شد
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی به منظور ارتقای مشارکت مردم در ورزش‌های همگانی در شهرستان گرمسار این استان برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با حضور گسترده خانواده‌های گرمساری از میدان معلم آغاز و در مقابل فرمانداری این شهرستان به پایان رسید و در پایان این مراسم 50دستگاه دوچرخه و سایر جوایز نقدی و غیر نقدی به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا شد.
همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به صورت زنده از شبکه سوم سیما در برنامه صبح و نشاط پخش شد.
برگزاری حرکات ورزشی از قبیل رزمی کاران ، تکواندو و ورزش های باستانی و تقدیر از تلاش گران عرصه ورزش شهرستان از دیگر برنامه های این مراسم بود .
مجتبی جانعلی در این همایش با اشاره به نقش ورزش در سلامت جامعه، افزود: افزایش روحیه شادی و نشاط از اهداف مهم برگزاری همایش‌های پیاده روی است.
وی به لزوم ترویج و اشاعه فرهنگ ورزش در جامعه تاکید و تصریح کرد: فرهنگ‌سازی و ترویج ورزش در خانواده یکی دیگر از اهداف مهم برگزاری این همایش است.
جانعلی ادامه داد: افزایش مشارکت مردمی در ورزش‌های همگانی در دستور کار و اولویت نخست اداره کل ورزش و جوانان این استان قرار دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان یادآور شد: حضور پرشور مردم گرمسار در این همایش حاکی از روحیه ورزشی مردم این شهرستان دارد که باید برای تقویت این امر در سایر خانواده‌ها به ویژه مردم مناطق روستایی این استان اقدام شود.
افشین ملایی سفید دشتی، سرپرست فدراسیون ورزش‌های همگانی جمهوری اسلامی ایران نیز در این همایش شرکت داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز