مهدی قناد سرپرست معاونت امور جوانان :

ضرورت شناسایی خیرین ازدواج ، جهت ترویج ازدواج آسان آگاهانه و به هنگام

۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۱۸:۲۳:۰۴
کد خبر: ۱۰۷۶۲۷۱
ضرورت شناسایی خیرین ازدواج ، جهت ترویج ازدواج آسان آگاهانه و به هنگام
راه اندازی مجمع خیرین ازدواج با کمک سایر دستگاهها و نهاد های ارزشی در استان جهت ترویج ازدواج آسان و آگاهانه و به هنگام در چارچوب موازین اسلامی هستیم.
 به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی،سرپرست معاونت امور جوانان با رییس سازمان بسیج سازندگی استان دیدار و گفتگو کرد.
 
مهدی قناد سرپرست معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان در این دیدار گفت: در پی ایجاد و راه اندازی مجمع خیرین ازدواج با کمک سایر دستگاهها و نهاد های ارزشی در استان جهت ترویج ازدواج آسان و آگاهانه و به هنگام در چارچوب موازین اسلامی هستیم.
 
وی افزود: با توجه به شرایط اقتصادی نامطلوب که بر خانواده های استان حاکم شده است در خواست تامین کمک هزینه های برگزاری ازدواج افزایش یافته است و ما در پی تشکیل مجمع خیرین با سایر نهاد های ارزشی و انقلابی و دستگاه های اجرایی می باشیم تا بتوانیم حداقل مساعدت ها را جهت این امر مقدس و واجب به سرانجام برسانیم.
 
مهدی هنری، رییس سازمان بسیج سازندگی استان نیز دراین دیدار، با اشاره به سوق دادن کمک های مومنانه به امر مقدس ازدواج تاکید کرد؛ با توجه به تشکیل مراحل پایانی مجمع خیرین جهادی و محرومیت زدایی، آمادگی کامل جهت ارتباط و هم افزایی با سایر نهاد ها و دستگاهها برای پیشبرد و معاضدت در این امر مقدس را داریم.
 
وی در ادامه خاطر نشان کرد: در آینده ای نزدیک با برگزاری کارگروهی در همین راستا جهت نیل به این هدف، گام های ارزشمندی برداشته شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز