سالک در روز انتخابات مجمع ملی سمن‌های جوان مطرح کرد؛

تربیت جوانان توانمند برای تصدی پست‌های مدیریتی در سندیکای جوانان

۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۶:۰۲:۳۴
کد خبر: ۸۰۲۸۰۶
تربیت جوانان توانمند برای تصدی پست‌های مدیریتی در سندیکای جوانان
مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزات ورزش و جوانان گفت: مجمع ملی جوانان فرصت خوبی برای کادرسازی مدیریتی محسوب می‌شود، افراد توانمند در این مجمع رشد می‌کنند و به جوانان پخته و باتجربه‌ای تبدیل خواهند شد که آماده ورود به عرصه مدیریتی کشورند.

سجاد سالک، مدیرکل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی برنا گفت: امروز ساعت 8 و نیم صبح افتتاحیه دومین مجمع ملی سازمان مردم نهاد جوانان در کرمان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در نشست صبح، اولین انتخابات هیات رئیسه مجمع ملی را برگزار می‌کنیم، از هر استان یک کاندیدا و در مجموع 31 کاندیدا معرفی شدند، هر کدام از آنها در مجموع 3 دقیقه فرصت دارند تا خود و برنامه‌هایشان را معرفی کنند.

سالک ادامه داد: پس از پایان معرفی  و تبلیغات رسمی انتخاباتی، وارد رای‌گیری می‌شویم هر کدام از کاندیدا که بتوانند نصف آرا را به خود اختصاص دهند، مستقیم عضو هیات رئیسه ملی می‌شوند در غیر این‌صورت در صورتی که در دور اول انتخابات، افراد نتوانند رای به دست آورند انتخابات به دور دوم کشیده و برای بار دوم تعیین تکلیف خواهند شد، سپس برگزیدگان هیات رئیسه در جلسه جداگانه‌ای با اعضای شورای مرکزی حاضر می‌شوند و این اعضا از بین 9 نفر منتخب مجمع ملی، رئیس، نایب رئیس، سخنگو، منشی و دیگر ارکان هیات رئیسه را مشخص خواهند کرد.

وی بیان داشت: به موازات نشست صبح، در سالن دیگری 2 نشست با معاونین جوانان استان ها برگزار می‌کنیم این گونه که 2 نفر از مدیران کل معاونت جوانان به بحث و تعادل نظردر خصوص مسائل و موضوعات مشترک خواهند پرداخت.

مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی افزود: در ادامه تمامی اعضا به سالن اداره برق خواهند رفت و در آنجا نشست رسمی با حضور معاون اول رئیس جمهور، نمایندگان مجلس و مسئولان شخصیت‌های کشوری برگزار می‌شود که در این نشست نیز استاندار کرمان، منتخبین جوانان و در نهایت معاون اول رئیس جمهور سخنرانی خواهند کرد.

سالک خاطرنشان کرد: در بخش پایانی پنلی را تدارک دیدیم که به موضوع تعامل و رابطه مجلس و سازمان‌های مردم نهاد می‌پردازیم، نماینده‌های مجلس در این پنل حضور خواهند داشت و جوانان نیز سوالات خود را مطرح و در مقابل از سوی نمایندگان پاسخ های لازم را دریافت می‌کنند.

وی در پاسخ به این سوال که راه‌اندازی سندیکای جوانان چه تاثیرات مثبتی را در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی خواهد داشت، گفت: مهمترین آن نمایندگی کردن و فعالیت تشکیلاتی را برای جوانان تعببین می‌کند و جوانان می‌توانند در قالب سندیا هم متشکل شوند و هم مطالبات و خواسته‌های خود را از طریق یک مکانیزم مشخص پیگیری کنند و نیز با راه‌اندازی این مجمع تمامی استان‌ها هر پیشنهاد و نکته نظری که داشته باشند، می‌توانند به مجامع استانی خود مراجعه و مطالبات آنها از طریق نمایندگان مجامع استانی در مجمع ملی مطرح شود، مجمع نیز به دلیل دسترسی و اختیاراتی که با ارگان‌ها و نهادهای مختلف دارد، می‌تواند مجموعه انتظارات جوانان را از طریق کانال های در دسترس خود دنبال کند.

مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی بیان کرد: همچنین مجمع ملی جوانان فرصت خوبی برای کادر سازی مدیریتی محسوب می‌شود و جوانان در این مجمع آبدیده شده، کار جمعی را یاد می‌گیرند، افراد توانمند نیز در این مجمع رشد می‌کنند و به جوانان پخته و باتجربه‌ای تبدیل خواهند شد که آماده ورود به عرصه مدیریتی کشورند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز