مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی مطرح کرد:

سمن‌ها در حوزه سواد سلامت و حقوق شهروند فعال هستند

۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۳:۰۰:۴۵
کد خبر: ۹۱۴۳۲۵
سمن‌ها در حوزه سواد سلامت و حقوق شهروند فعال هستند
مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی گفت: ما به صورت اولویت بحث توسعه کمی و کیفی سمن‌ها و واگذاری امور قابل واگذاری به آنها را پیگیری می‌کنیم. در حوزه سواد سلامت و حقوق شهروندی طرح‌های ابتکاری داده شده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ احمد سجادی (مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی) در نشست اقتصاد مقاومتی که در  محل ساختمان استانداری برگزار شد، اظهار داشت: ما به صورت اولویت بحث توسعه کمی و کیفی سمن‌ها و واگذاری امور قابل واگذاری به آنها را پیگیری می‌کنیم. در حوزه سواد سلامت و حقوق شهروندی طرح‌های ابتکاری داده شده است.

وی افزود: سمن‌هایی که ارتباط موضوعی با زمینه‌های اعلامی ما دارند، مطرح و پیگیری می‌شوند. در شهرستان‌ها در این خصوص نیز جلسه گذاشته‌ایم.

سجادی با بیان اینکه قرار است با بخش دولتی برای اجرای امور مشارکت کنیم، گفت: هیچ دولتی قادر نیست به تنهایی امور را انجام دهد و نیاز به سمن‌های غیرانتفاعی و غیرسیاسی و غیردولتی دارد.

او ادامه داد: تعدادی پیشنهاد از طرف شهرستان‌ها داشتیم. کارهای ابتکاری‌ای که بتوان تحول کوچکی در بخش‌های مختلف داشته باشیم برای ما اهمیت دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سمن‌ها می‌خواهند کار داوطلبانه انجام‌دهند. اینکار در کشور ما نو پا است و به ویژه موسسات خیریه در این حوزه گنجانده می‌شوند. اگر قرار باشد اتفاق مثبتی بیفتد تعاملی دو طرفه بین دولت و سمن‌ها باید شکل بگیرد. ما از ابتدا فقط توجه به مرکز استان نداشتیم و می‌خواهیم مسئله سمن‌ها را در شهرستان‌ها نیز پیش ببریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز