دبیر سمن پیشگامان کارآفرین خاوران:

سازندگی هویت دختران ایران با بهره گیری از روش و اخلاق حضرت زهرا(س)

۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۱۲:۱۷:۴۲
کد خبر: ۹۶۵۲۹۶
سازندگی  هویت دختران ایران با بهره گیری از روش و اخلاق حضرت زهرا(س)
فریبا غلامی در حاشیه جشن خطاب به دختران حاضر در جشن عبادت گفت: شناخت، آگاهی، درایت و تدبیر شما دختران می‌تواند جامعه را به سمت سازندگی و سلامت رهبری کند.
به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، فریبا غلامی دبیر سمن پیشگامان کارآفرین خاوران  با تبریک فرارسیدن میلاد حضرت زهرا(س) و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران(ره) گفت: امروز روز تولد کسی است که خداوند او را برای تسکین دل پیامبر مهربانی‌ها(ص) به زمین فرستاد و روز زن بهانه‌ای شد برای قدرشناسی مادرانی که آرام دل همه‌ی ما هستند.
 
فریبا غلامی افزود: دختران ایرانی با بهره‌گیری از روش و اخلاق حضرت زهرا(س)، که کامل‌ترین الگو برای زنان است، و با اتکا به هویت ایرانی و دینی خود می‌توانند آینده را آنگونه که شایسته‌ی زنان ایرانی است، بسازند.
وی سپس با اشاره به به تلاش دشمنان برای خارج کردن زنان از حوزه‌ی کارکرد محوری آنان در بنیاد خانواده  در حاشیه جشن خطاب به دختران حاضر در جشن عبادت گفت: شناخت، آگاهی، درایت و تدبیر شما دختران می‌تواند جامعه را به سمت سازندگی و سلامت رهبری کند.
غلامی ایجاد روحیه رضایت، نشاط و شادی معنوی در جامعه را یکی از نیازهای ضروری امروز جامعه دانست و افزود: اگر این شادی آفرینی با هنرنمایی و اسباب هنری آفرینش شود بسیار مثمر ثمر و اثرگذار خواهد بود. سم پیشگامان کارآفرین خاوران امسال با توان و پشتکار هنرمندان و بانوان با برگزاری جشن‌های متعدد گوشه‌ای از ارادت هنرمندان به ساحت خاندان عصمت و طهارت(ع) را نشان داد.
دبیر سمن پیشگامان کارآفرین خاوران  در انتها از جمله برنامه های شهرستان درح در این روز فرخنده تشریح کرد:به همت جوانان شهرستان توزیع گل در مراسم جشن عبادت بین مادران دانش آموزان و توزیع غذا بین زنان بی سرپرست از جمله برنامه های سمن پیشگامان کارآفرین خاوران شهرستان درح است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز