بازگشت صهیونیست‌های سرگردان در مغرب به فلسطین با هواپیمای لوکس اماراتی

۱۳۹۹/۰۲/۲۹ - ۲۰:۴۲:۵۳
کد خبر: ۱۰۰۴۰۹۹
بازگشت صهیونیست‌های سرگردان در مغرب به فلسطین با هواپیمای لوکس اماراتی
رسانه‌های صهیونیستی روز دوشنبه فاش کردند: امارات متحده عربی به تازگی یک هواپیما به مغرب فرستاده تا صهیونیست‌هایی را که به دلیل بسته شدن مرزهای هوایی مغرب در بحبوحه شیوع کرونا در این کشور سرگردان بودند به سرزمین‌های اشغالی منتقل کند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی به نقل از شبکه ۱۲ تلویزیونی رژیم صهیونیستی، امارات هفته گذشته یک هواپیمای لوکس متعلق به یکی از شاهزاده‌ها را برای نجات صهیونیست‌های سرگردان در مغرب فرستاده است.

به گزارش این رسانه صهیونیستی، دو هفته پیش مقام‌های رژیم اشغالگر به طور مخفیانه با امارات تماس گرفتند تا با توجه به روابط خوبی که با مغرب دارد از این کشور برای بازگرداندن شماری از صهیونیست‌های سرگردان در مغرب کمک بگیرند؛ امارات هم با پاسخ به درخواست اسرائیل موافقت کرد و یک هواپیمای لوکس متعلق به یکی از شاهزاده‌ها در امارات عربی متحده را به مغرب فرستاد، هواپیمایی که در داخل آن پوشش آبکاری طلا و صندلی‌های مجلل به کار گرفته شده بود.

بنابراین گزارش، امارات تلاش کرد تا این موضوع محرمانه باقی بماند، اما یکی از سرنشینان هواپیما این موضوع را به بیرون درز داد.

به گزارش شبکه ۱۲ تلویزیونی رژیم صهیونیستی، امارات از اسرائیلی‌ها خواسته بود تا از این هواپیما فیلمبرداری نشود اما دو هفته پس از انجام عملیات نجات اسرائیلی‌های سرگردان در مغرب، عکس‌هایی از آن به بیرون درز کرد که منابع آگاه ارزیابی کردند توسط یکی از سرنشینان هواپیما گرفته و منتشر شده که این موضوع با خشم شدید مقامات امارات همراه شد.

این گزارش می‌افزاید: دولت اسرائیل به طور محرمانه از امارات به دلیل کمک به انتقال اسرائیلی‌های سرگردان در مغرب قدردانی کرده است.

این درحالی است که جمعه گذشته رژیم صهیونیستی مدعی شده بود که گروهی متشکل از ۲۶ صهیونیستی که در به دلیل شیوع کرونا در مغرب سرگردان بودند، با کمک فرانسه و یک میلیاردر آمریکایی از مغرب به سرزمین‌های اشغالی بازگشتند.

روابط علنی و مخفی رژیم صهیونیستی با کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس طی سال‌های اخیر گسترش یافته است.

در آخرین مورد رادیو سراسری رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که تل آویو و ابوظبی بر سر افتتاح سفارت این رژیم در دبی در مهر ماه آینده به توافق رسیده‌اند.

در حالی که سران کشورهای عربی برای ارتباط با رژیم صهیونیستی مسابقه گذاشته اند، اما مقاماتی هر چند اندک در این کشورها نیز هستند که با هرگونه عادی سازی رابطه میان کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی مخالف هستند و همواره از حقوق فلسطینیان دفاع می کنند، اقدامی که در نشست فوق العاده اتحادیه پارلمان های عربی در زمستان گذشته در امان (پایتخت اردن) اتفاق افتاد و نمایندگان حاضر در آن نشست بر مخالفت با هرگونه عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم اشغالگر قدس تأکید کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز