واکنش حزب‌الله لبنان به سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به بحرین

۱۴۰۰/۱۱/۲۷ - ۱۳:۴۶:۱۰
کد خبر: ۱۲۹۹۰۹۲
واکنش حزب‌الله لبنان به سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به بحرین
معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی با اشاره به سفر نفتالی بنت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به بحرین اعلام کرد که اگر حکام بحرین با عادی‌سازی روابط خود با این رژیم فکر می‌کنند تل‌آویو چیزی به آنها می‌دهد، اشتباه می‌کنند.

به گزارش برنا، شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان امروز در سخنرانی خود در مراسم ولادت حضرت علی (علیه السلام) در مدرسه الامداد بیروت گفت که «حزب الله یکی از مشتاق‌ترین و بیشترین حامی برگزاری انتخابات پارلمانی است تا مردم حرف خود را بزنند و گزینه های خود را مشخص کنند. ما پیش می رویم و از این مرحله سخت و پرتنش به مرحله جدیدی (بعد از انتخابات) منتقل می‌شویم».

وی ادامه داد: «مطمئن هستیم مردم لبنان به نمایندگانی که ما انتخاب می‌کنیم رأی خواهند داد، زیرا ما در بین مردم و در کنار مردم هستیم. مردم اعتماد دارند که ما نماینده آنها هستیم، به آنها خدمت می‌کنیم و هر آنچه را که در این زندگی لازم است برای آنها فراهم می‌کنیم».

معاون سید حسن نصرالله افزود: «توجه داشته باشید که گروه‌های مدنی وابسته به سفارت آمریکا همیشه علیه حزب‌الله موضع‌گیری می‌کنند و همیشه تیرهای خود را در انتقاد از سلاح‌های حزب‌الله نشانه می‌گیرند. شما گروه سفارت(آمریکا) به ما بگویید، در لبنان چه کاری و چه خدماتی انجام داده‌اید که مردم شما را انتخاب کنند».

وی خطاب به ملت لبنان گفت: آیا برنامه سیاسی گروه‌های مدنی وابسته به سفارت آمریکا را دیده‌اید؟ آیا برنامه انتخاباتی از آنها دیده‌اید؟ تمام ابزار این گروه چند بنر و چند سخنرانی، آموزش و کار رسانه‌ای فقط در تلویزیون است. من می توانم بفهمم چرا این کار را می کنند، زیرا حزب الله خاری در چشم آمریکا و اسرائیل است، زیرا حزب الله موفق شد سرزمین را آزاد کند، تکفیری ها را بیرون کند، به مردم خدمت کند و کمک‌های اجتماعی کند و در مقابل همه انحرافات بایستد. آن‌ها حزبی را که خواهان استقلال و حاکمیت باشد نمی‌خواهند، زیرا این مانع پروژه و سناریوی اسرائیل می‌شود».

معاون دبیرکل حزب الله با اشاره به سفر نفتالی بنت به بحرین افزود: «نخست وزیر اسرائیل در حال بازدید از بحرین است و این یک اقدام خیانت آمیز از سوی رهبران بحرین است. اگر منامه معتقد است که این عادی سازی، حکام بحرین را از وظایف خود در قبال مردم و در قبال حقوقی که تضییع می‌شود، مصون نگه می‌دارد، اشتباه می‌کنند. اگر سازشگران فکر می‌کنند اسرائیل چیزی به آنها می‌دهد اشتباه می‌کنند، چون اسرائیل می‌گیرد و نمی‌دهد. اسرائیل فلسطین را اشغال کرده و در آن ویرانی به بار آورده است و اکنون با کشتن و اسیر کردن و شکنجه و قتل کودکان می‌خواهد همه زمین را مالک شود. بحرین دارد با این عادی‌سازی جنایت تاریخی مرتکب می‌شود».

انتهای پیام/ 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز