به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

صالحی با خانواده شهید گلگون دیدار کرد

۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۹:۱۵:۴۴
کد خبر: ۷۵۸۵۶۸
صالحی با خانواده شهید گلگون دیدار کرد
رییس سازمان انرژی اتمی به مناسبت هفته دفاع مقدس با خانواده شهید گلگون دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، همزمان هفته دفاع مقدس علی اکبر صالحی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران با همراهی بهروز کمالوندی، معاون امور بین الملل، حقوقی و مجلس و سخنگو و سید محمد جمال شجاعی، معاون توسعه مدیریت و منابع و سردار صادقلو مشاور ایثارگران عصر روز جمعه با حضور در منزل شهید سید مصطفی گلگون، فرمانده تیپ 4 لشکر 25 کربلا که 31 فروردین 1367 در جبهه فاو به شهادت رسید، با خانواده این شهید بزرگوار دیدار و گفتگو کرد.

صالحی در بخشی از دیدار با اشاره به اینکه خانواده شهداء پیش خدا ماجورند و جایگاه ویژه دارند، اظهار داشت: وقتی شهید نزد خدا زنده است، ما وظیفه داریم شهید را نزد خودمان زنده نگهداریم.

وی افزود: شهداء به لقاء الله پیوسته اند. کسی که مومن باشد، می فرماید خدا او را با لبخند تحویل می گیرد، حال شهید که جای خاص خودش را دارد.

در این دیدار همسر شهید در مورد زندگی خانواده در منطقه جنگی و آخرین روزها و لحظات زندگی شهید معزز که در مناطق عملیاتی حلبچه و فاو در نبرد با خصم بعثی بود و در جبهه فاو به فیض شهادت نائل شد، توضیحاتی ارائه نمود و آرزوی سربلندی مسئولین کشور و سازمان انرژی اتمی را مسئلت کرد.

در پایان دیدار صالحی به رسم تجلیل از این خانواده فداکار و عزیز لوح یادبودی را تقدیم همسر شهید کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز