در یکی از دانشگاه‌های آمریکا؛

نخست وزیر مالزی هولوکاست را زیر سوال برد

۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۱۰:۲۷:۴۴
کد خبر: ۹۰۳۳۵۹
نخست وزیر مالزی هولوکاست را زیر سوال برد
نخست وزیر مالزی در نشستی در یکی از دانشگاه‌های آمریکا تعداد کشته‌شدگان در حادثه هولوکاست را زیر سوال برده و گفت: طرفداران و مخالفان آمار مختلفی می‌دهند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، ماهاتیر محمد نخست وزیر مالزی در نشستی در دانشگاه کلمبیا در شهر نیویورک آمریکا مخالفت با روایت‌های رژیم صهیونیستی از کشتار یهودیان توسط آلمان نازی را حق خود براساس آزادی بیان دانست.

محمد گفت: چرا من نتوانم در مخالفت با یهودیان صحبت کنم، در حالی که افراد بسیاری حرف‌ها زشتی درباره من و درباره مالزی می‌گویند اما من جلوی آن‌ها را نمی‌گیرم.

وی در پاسخ به پرسشی از سوی یکی از دانشجویان که خود را عضو گروه حامیان یهودیان معرفی می‌کرد، گفت: من هولوکاست را انکار نمی‌کنم. حرف من این است که چه کسی این آمار (کشته شدگان هولوکاست) را مشخص می‌کند؟ اگر این فرد طرفدار یهودیان باشد، یک عدد می‌دهد و اگر مخالف باشد یک عدد دیگر.

نخست وزیر مالزی 94 ساله مالزی درباره این حادثه که در جنگ جهانی دوم روی داده، افزود: من می‌پذیرم که هولوکاستی روی داده، و یهودیان بسیاری کشته شده‌اند، و من مدتی در زمان جنگ (جهانی دوم) نسبت به آن‌ها احساس همدردی شدید داشتم. آن زمان من بود، ولی شماها به دنیا نیامده بودید.

صهیونیست‌ها و لابی‌های قدرتمند آنان در آمریکا، اروپا و دیگر کشورهای جهان به شدت تلاش می‌کنند تا روایت رژیم صهیونیستی از هولوکاست را به عنوان روایت غیرقابل تردید و انکار به افکار عمومی بقبولانند و مخالفان آن را یهودستیز و دشمنی یهودیان معرفی کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز