واکنش جهاد اسلامی فلسطین به تهدید نتانیاهو؛ در پاسخ درنگ نمی کنیم

۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۹:۱۶:۱۳
کد خبر: ۹۶۲۴۰۴
واکنش جهاد اسلامی فلسطین به تهدید نتانیاهو؛ در پاسخ درنگ نمی کنیم
جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز یکشنبه در واکنش به تهدید بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای حمله شدید به نوار غزه، تاکید کرد که این جنبش در پاسخ به هر گونه تجاوز رژیم صهیونیستی لحظه درنگ و کوتاهی نخواهد کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه خبری «فلسطین الیوم»، جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای تاکید کرد: این جنبش قادر است در برابر دشمن بایستد و به وظایف و مسئولیت های خود در قبال مردم فلسطین عمل کند.

نتانیاهو روز یکشنبه بار دیگر ساکنان تحت محاصره نوار غزه را به خاطر پرتاب بالن‌های آتش‌زا به سوی فلسطین اشغالی به حمله شدید نظامی تهدید کرد.

در بیانیه جنبش جهاد اسلامی آمده است: صبحت های امروز نتانیاهو درباره آغاز تهیه نقشه الحاق مناطق کرانه باختری به فلسطین اشغالی همزمان با تهدید به جنگ علیه غزه، نشانگر میزان خصمانه بودن نیت صهیونیست هاست. این اقدامات در چارچوب اعمال تروریستی و خصمانه این رژیم علیه مردم فلسطین، زمین و مقدساتش انجام می شود.

جنبش جهاد بر حق مردم فلسطین در دفاع از خود و حمایت از خاکش در مقابله با هرگونه تجاوز و اقدام تروریستی تاکید کرد.

این جنبش همچنین تصریح کرد که آمریکا در این تجاوزی که اشغالگران به دنبالش هستند شریک است و سعی می کند که بر این اقدامات سرپوش بگذارد.

جهاد اسلامی همچنین از جریان های فلسطینی خواست که با اتحاد، جبهه مقاومت ملی تشکیل دهند و در برابر تجاوز صهیونیست ها بایستند و اجازه الحاق کرانه باختری به فلسطین اشغالی و پیشبرد برنامه های یهودی سازی شان را ندهند.

نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نطق انتخاباتی‌اش در شهرک‌نشین «معالیه ادومیم» گفته بود: ما در حال نقشه برداری از اراضی هستیم که مطابق با طرح دونالد ترامپ رییس جمهوری امریکا، بخشی از اسرائیل خواهد شد.

نفتالی بنت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز با حمایت از این طرح نتانیاهو گفت: از این زمان مناسب‌تر برای اجرای حاکمیت اسرائیل بر کرانه باختری پیدا نخواهد شد.

طرح ضدفلسطینی معامله قرن دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا که سه‌شنبه (هشتم بهمن) برای نخستین بار از آن رونمایی شد، با مخالفت های گسترده فلسطینی ها و کشورهای عربی منطقه روبه رو شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز