معاون سیاسی وزیر کشور:

اجرای برنامه‌ها و اهداف وزارت کشور در گرو کارآمدی مدیران استانی است

۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۱۵:۱۰:۰۷
کد خبر: ۲۷۲۳۶۱
اجرای برنامه‌ها و اهداف وزارت کشور در گرو کارآمدی مدیران استانی است
مقیمی اجرای برنامه‌ها و اهداف وزارت کشور را در گرو کارآمدی مدیران استان‌ها برشمرد.

مقیمی اجرای برنامه ها و اهداف وزارت کشور را در گرو کارآمدی مدیران استان‌ها برشمرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ مقیمی معاون و قائم مقام وزیر کشور در امور سیاسی صبح امروز در همایش معاونان سیاسی امنیتی استانداری های سراسر کشور در تهران گفت: دولت برای اجرای اهداف خود در استان ها نیاز به مدیران کارآمد و مسئولیت پذیر در استان های کشور دارد.

مقیمی با تأکید بر ضرورت تقویت جایگاه مهم نمایندگان سیاسی دولت در استان ها گفت: در نظام اداری کشور استانداران نقش بزرگی در اجرای تصمیمات دولت در اقصی نقاط کشور دارند و به عنوان هماهنگ کننده عالی دولت در استان ها فعالیت ها را در جهت پیشبرد اهداف نظام هدایت می کنند.

معاون و قائم مقام وزیر کشور در امور سیاسی در ادامه با تأکید بر اهمیت آموزش نیروهای زیر مجموعه وزارت کشور در استان ها گفت: باید تلاش کنیم با آموزش نیروهای کارشناسی موجود در استانداری و فرمانداری ها، آنها را برای تصدی مشاغل حساس و ارتقاء شغلی در آینده آماده کنیم.

مقیمی گفت: هر هزینه ای برای آموزش مدیران سیاسی در استان ها سرمایه محسوب می شود زیرا تربیت کادر قوی در استان ها در حوزه های اجرائی سرمایه ای ماندگار برای کشور است.

معاون و قائم مقام وزیر کشور در امور سیاسی در پایان خطاب به معاونان سیاسی امنیتی استانداری های سراسر کشور گفت: باید با تعامل سازنده با همه نهادها، معضلات و کمبودها را برطرف و عقب ماندگی ها را جبران کنیم تا اهداف دولت تدبیر و امید در همه زمینه ها تحقق یابد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز