پایان سبز معاملات امسال فرابورس ایران

۱۳۹۳/۱۲/۲۸ - ۰۲:۳۷:۲۱
کد خبر: ۲۷۳۰۵۸
پایان سبز معاملات امسال فرابورس ایران
معاملات فرابورس در سال 93 با خرید و فروش یک میلیارد و 880 میلیون ورقه بهادار به ارزش سه هزار و 69 میلیارد و 580 میلیون ریال به پایان رسید.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، به نقل از روابط عمومی فرابورس ایران، معاملات سال 1393 فرابورس ایران با خرید و فروش یک میلیارد و 880 میلیون ورقه بهادار در 21 هزار و 43 نوبت به ارزش سه هزار و 69 میلیارد و 580 میلیون ریال پایان یافت.

در چهارشنبه پایانی سال 93، بانک حکمت ایرانیان با معامله 22 میلیون و 230 هزار سهم بیشترین حجم و پتروشیمی مارون با 27 میلیارد و 730 میلیون ریال معامله بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داد و شاخص فرابورس با افزایش حدود 10 واحدی به رقم 668.26 واحد رسید.

بیشترین افزایش قیمت مربوط به سهام شرکت زغال سنگ پروده طبس و پس از آنگسترش تجارت و سرمایه ایرانیان و پالایش نفت شیراز و بیشترین کاهش قیمت هم نصیب پتروشیمی امیرکبیر، بانک ایران زمین و سرمایه گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان شده است.

امروز بازار اوراق با درآمد ثابت شاهد معامله 130 هزار و 200 ورقه اجاره ماهانه رایتل بود و بیشترین حجم معاملات صندوق‌های قابل معامله در اختیار صندوق سرمایه‌گذاری آساس با معامله 10 هزار و 500 سهم بود.

همچنین امروز شاهد بازگشایی نماد معاملاتی بانک سرمایه پس از ارائه اطلاعات پیش‌بینی، بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت با دامنه نوسان قیمت کاملاً باز، بیمه اتکایی ایرانیان، پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی هر سهم، با محدودیت دامنه نوسان و شرکت گسترش تجارت و سرمایه ایرانیان، پس از برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده صاحبان سهام، با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف 5 درصد و شرکت گروه فن آوا پس از ارائه اطلاعات شفاف سازی، با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف 5 درصد بودیم و نماد معاملاتی اوراق مشارکت شرکت گروه صنعتی بوتان به منظور پرداخت سود علی‌الحساب سه ماهه اوراق در تاریخ 7 فروردین 1394، در پایان معاملات امروز متوقف شد.

ضمناً معاملات شرکت‌های‌ بیمه سینا و تابان نیرو سپاهان پس از درج در یازار پایه فرابورس ایران آغاز شد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز