ولایتی در پاسخ به برنا:

مردم پشت سر رهبری حرکت می‌کنند/ رفتار منتقدین تاثیری بر عملکرد تیم هسته‌ای ندارد

۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۰:۴۲:۱۳
کد خبر: ۲۸۰۴۱۸
مردم پشت سر رهبری حرکت می‌کنند/ رفتار منتقدین تاثیری بر عملکرد تیم هسته‌ای ندارد
ولایتی تاکید کرد: برخی علاقه دارند که بگویند بین رهبری، دولت و ملت ایران چند دستگی وجود دارد در حالی که شما هیچ کشوری را در بین کشورهای جهان سوم و اسلامی یافت نمی‌کنید که انسجام ملی جمهوری اسلامی ایران را داشته باشند.

علی اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از دیدار با رئیس مرکز تحقیقات بوسنی در جمع خبرنگاران و در پاسخ به خبرنگار سیاسی برنا در خصوص طرح دو فوریتی مجلس شورای اسلامی مبنی بر تصویب هرگونه توافقی با 5+1 در صحن بهارستان گفت: علاوه بر اینکه در بین ملت ما هیچگونه دو دستگی وجود ندارد و مردم ما پشت سر رهبری هستند بلکه در این مسئله یک همدلی و یک دستی در بین مردم ایران وجود دارد.

وی ادامه داد: با این وجود برخی علاقه دارند که بگویند بین رهبری، دولت و ملت ایران چند دستگی وجود دارد در حالی که شما هیچ کشوری را در بین کشورهای جهان سوم و اسلامی یافت نمی کنید که انسجام ملی جمهوری اسلامی ایران را داشته باشند.

ولایتی افزود: لذا با توجه به این انسجام تاکنون دیده ایم که همه قوا تنها به وظیفه خود عمل کرده اند. بنابراین مذاکره کنندگان به مذاکرات خود با قوت ادامه می دهند و هرگز این رفتار مجلس موجب تضعیف روحیه آن ها نخواهد شد.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص هشدارهای لازم از سوی تیم مذاکره کننده به مقامات آمریکایی مبنی بر بازدید از سایت های موشکی گفت: این هشدارها پیش از این توسط مقامات ارشد کشور و مقام معظم رهبری داده شده است پس هیچگونه نگرانی برای ملت شریف ایران وجود ندارد.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوال یکی دیگر از خبرنگاران در خصوص عدم اجازه مقامات عربستانی به فرود هواپیمای حامل کمک های انسان دوستانه ایرانی به یمن گفت: مردم یمن صاحب اختیار این کشور و آسمان آن هستند و برای ورود به این کشور تنها باید از حکومت قانونی این کشور اجازه گرفت و این مدل رفتار و اظهار نظر مقامات سعودی تنها در عصر استعمارگری دیده شده است.

وی در پایان تاکید کرد: مرکز تحقیقات استراتژیک در نظر دارد با سایر مراکز تحقیقاتی هم افزایی داشته باشد و این مرکز از هیچ کمکی که بتواند به سایر مراکز تحقیقاتی جهت خط دهی استراتژیک انجام دهد دریغ نخواهد کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز