دهها تروریست در القلمون کشته و زخمی شدند

۱۳۹۴/۰۲/۱۶ - ۱۴:۴۱:۴۵
کد خبر: ۲۸۲۹۶۰
دهها تروریست در القلمون کشته و زخمی شدند
ارتش سوریه ، تلاش افراد مسلح برای حمله و نفوذ به پایگاههایی در جرود القلمون در ریف دمشق را ناکام گذاشت و تلفات سنگینی به آنان وارد کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری برنا به نقل از العالم، این درگیری ها با کشته و مجروح شدن دهها نفر از اعضای گروههای تروریستی ازجمله تعدادی از فرماندهان آنان همراه بود.

با افزایش دمای هوا، ارتش سوریه و هم پیمانان آنان از یک سو و گروههای مسلح از سوی دیگر نیروهای خود را برای حمله نهایی در جرود القلمون بسیج می کنند.

گروههای تروریست مسلح از جرود القلمون به عنوان پایگاه و گذرگاهی درغرب برای ورود به لبنان و در شرق و شمال برای ورود به سوریه استفاده می کنند.

یکی از افسران ارتش سوریه در گفت وگو با شبکه خبری العالم بیان کرد: افراد مسلح هم اکنون در جرودالفلیطه، وجبه وعسال الورد حضور دارند وهر لحظه در صدد نفوذ به سوی ارتش هستند که با واکنش آنان مواجه می شوند.

به گفته منابع سوری افراد مسلحی که تحت عنوان "واعتصموا" گرد هم آمده بودند در صدد نفوذ از سمت القلمون شرقی به داخل سوریه ، در جرود الجبه و عسال الورد بودند اما حمله آنان به کلی با ناکامی روبرو شد و افراد مهاجم در کمین های محکمی افتاده و خودروهایشان منهدم ، دهها نفر از آنان کشته و زخمی و دو خودروی آنان که حامل مسلسل های سنگین بود و یک خودروی زرهی موشک انداز نیزمنهدم شد.

دراین درگیری ها حدود 20 مسلح کشته و 50 نفر از آنان نیز زخمی شدند، درحالی که بیشتر کشته ها و زخمیها وابسته به  تجمع القلمون الغربی ،جبهه النصره و لشکر الغرباء بودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز