امیرعبدالهیان:

ایران به حمایت از سوریه ادامه خواهد داد

۱۳۹۴/۰۲/۲۲ - ۱۴:۱۹:۲۹
کد خبر: ۲۸۴۵۶۹
ایران به حمایت از سوریه ادامه خواهد داد
جمعی از شخصیتهای فعال سوریه در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی با حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزارت امورخارجه دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، امیرعبدالهیان اظهار داشت: تصمیم استراتژیک جمهوری اسلامی، ادامه حمایت کامل از سوریه برای مبارزه با تروریسم و عبور نهایی و پیروزمندانه از این بحران تحمیلی است.
 
شیخ کمیل نصر روحانی برجسته سوری و عضو اتحادیه علمای بلاد شام در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از مقام معظم رهبری، ریاست جمهوری، دولت و ملت ایران به دلیل حمایتهای بی دریغ از ملت و دولت سوریه، جمهوری اسلامی ایران را حامل رسالت اسلام اصیل محمدی (ص) دانست و با انتقاد شدید از اقدامات مخرب ضد اسلامی برخی کشورهای عربی، تاکید کرد: زمانی که دشمن صهیونیستی به غزه حمله کرده بود، یک هواپیما از این کشورهای عربی برای دفاع از ملت مظلوم فلسطین بر بالای غزه به پرواز درنیامد. 

وی با اشاره به بحران چهار ساله سوریه بیان کرد: ما به برخورداری از حمایتهای جمهوری اسلامی ایران از مظلومان جهان ازجمله ملت مظلوم سوریه، افتخار می کنیم. معاون وزیر امورخارجه کشورمان نیز پایداری مردم سوریه، حکمت و درایت رهبری این کشور و مقاومت ارتش را عوامل اصلی ایستادگی سوریه در مقابل حجم سنگین توطئه ها خواند و تاکید کرد: تصمیم راهبردی جمهوری اسلامی ایران، ادامه حمایت کامل از سوریه برای مبارزه با تروریسم و عبور نهایی و پیروزمندانه از این بحران تحمیلی است. 

وی ضمن تبریک پیروزیهای ارتش سوریه تأکید کرد: مردم سوریه همانگونه که توطئه ها و برنامه های دشمنان کشورشان را در صحنه های سیاسی و میدانی شکست دادند، امروز نیز با انسجام و وحدت داخلی، اجازه تحقق اهداف دشمنان از طریق جنگ روانی را نخواهند داد و سربلند از این محنت بیرون خواهند آمد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز