در سال همدلی دولت و ملت؛

استقبال پر شور مردم غرب استان تهران از کاروان تدبیر و امید

۱۳۹۴/۰۳/۰۵ - ۰۸:۵۶:۲۷
کد خبر: ۲۸۷۹۲۱
استقبال پر شور مردم غرب استان تهران از کاروان تدبیر و امید
با توجه به جمعیت انبوه مردم خودروی حامل رئیس جمهور در مسیر حرکت به سمت ورزشگاه شهید ثمری در بخشی از مسیر برای مدت کوتاهی به سختی در حال حرکت است.

به گزارش خبرگزاری برنا از غرب تهران، مردم برای استقبال از رئیس جمهور در مسیرهای حرکت خودروی حامل وی حضور یافته که این امر سبب شد تا خودروی حامل رئیس جمهور در مسیر حرکت به سمت ورزشگاه شهید ثمری در حلقه پرمهرمحبت و جمعیت انبوه مردم ولایت مدار و انقلابی ملارد، شهر قدس و شهریار در مسیر برای مدت کوتاهی به سختی حرکت کند.

مردم از کوچک و بزرگ، زن و مرد، پیر و جوان امروز خود رااز مناظق گوناگون غرب استان  در مسیرهای استقبال از رئیس جمهور رسانده و مشتاقانه از کاروان تدبیر و امید استقبال می کنند.

شور و اشتیاق مردم غرب تهران  در استقبال از رئیس جمهور جلوه‌های ویژه و دلنشینی از رابطه صمیمی و نزدیک مردم و دولت را به رخ بدخواهان و دشمنان کشیده است.

مردم با در دست داشتن پلاکاردها و پرچم ها در مسیر حرکت به ورزشگاه شهید  ثمری چشم انتظار حضور رئیس جمهور به این ورزشگاه هستند و با شعارهای "صل علی محمد یاور رهبر آمد"،" دسته گل محمدی به شهر ما خوش آمدی" از کاروان تدبیر و امید استقبال می کنند.

ازدحام در مسیر حرکت به گونه ای است که سبب شده حرکت خودروی رئیس جمهور در بخش هایی از مسیر منتهی به محل سخنرانی و دیدار عمومی به کندی انجام شود.

خاطر نشان میگردد با توجه به راه اندازی  سامانه 111برای بیان مطالبات ، مردم همچنان با در دست داشتن نامه های کتبی در مسیر حرکت به استقبال رئیس جمهور آمده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز