واعظی:

صداقت و راستگویی کلید کار روابط عمومی است

۱۳۹۴/۰۳/۰۹ - ۱۴:۴۲:۴۳
کد خبر: ۲۸۸۹۶۴
صداقت و راستگویی کلید کار روابط عمومی است
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در همایش سراسری روابط عمومی های وزارت ارتباطات و مجموعه های وابسته گفت: صداقت و راستگویی کلید کار روابط عمومی است چراکه مردم فهیم ایران اسلامی همواره عملکرد مارا تحلیل می کنند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، محمود واعظی براحترام  به حقوق مردم وجامعه تاکیدکرد و ادامه داد: دولت نباید خودرا قیم مردم بداند  بلکه لازم است؛ خدمتگزاری و احترام به حقوق شهروندی را، دردستورکار خود قراردهد.

وی با اشاره به اینکه اولین قدم انحراف آن است که هر مقام مسئولی احساس کند که فقط او می فهمد افزود: لازم است  با احساس مسئولیت  اجتماعی  تحمل شنیدن نظرات مخالف را داشته باشیم.

 وزیر ارتباطات شجاعت در کار حرفه ای روابط عمومی را مهم برشمرد و ادامه داد: اگر بخواهیم ملاحظات فراگیر داشته باشیم ناچار به خودسانسوری خواهیم شد.

 واعظی با تاکید برانتقادپذیری اظهارکرد: نباید درمقابل مخالفینی که از تخریب استفاده می کنند پاسخ ما نیز با روش تخریبی باشد.

وی با بیان اینکه لازم است علاوه بر برگزاری همایش ، یافته ها و دستاوردهای آن را در عمل اجراکنیم افزود:امیدواریم ارتباط با مردم را حفظ کنیم و نسبت به آنها پاسخگو باشیم.

 وزیر ارتباطات تصریح کرد : لازم است با زبان مردم سخن بگوییم و از به کاربردن الفاظ فنی و مهندسی دربیان اقدامات وزارت ارتباطات و دستگاههای دولتی، خودداری کنیم وبا تغییر ادبیات خود منظورمان را درست به افکار عمومی منتقل کنیم.

وی سرعت عمل و تاثیر آن در حرفه ای گری روابط عمومی  راضروری دانست  وگفت: دقت و پختگی نیز نباید فدای سرعت عمل قرارگیرد.

واعظی با اشاره به اینکه روابط عمومی عضو پویا دربدنه هردستگاه و سازمانی است ادامه داد: موضوعات مورد بحث در روابط عمومی  همواره درحال تغییر است که این امر برخورداری از نوآوری ، ابتکار و استفاده از جدیدترین تکنولوژی های ارتباطی را می طلبد.

وی بر به کارگیری روش های غیرمستقیم درکارروابط عمومی حرفه ای تاکید کرد و افزود:باید بدانیم درهرزمینه ای ازچه رسانه ای برای تاثیرگذاری بیشتر استفاده کنیم.

 واعظی حرفه ای گری و اخلاق را دواصل جدانشدنی از روابط عمومی دانست و ادامه داد: بدون توجه به مطالبات مردم و فعالیت در اتاق ها ی بسته نمی توان به مردم خدمت کرد. 

وزیر ارتباطات تصریح کرد: کار روابط عمومی، تخصصی و پیچیده است و باید با اطلاع  از امور سیاسی ، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، خودرا از حاشیه های حزبی و سیاسی دور کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز