ولایتی در دیدار با رئیس مجلس سوریه:

سوریه باتلاق تروریست‌ها خواهد شد

۱۳۹۴/۰۳/۱۱ - ۲۰:۳۴:۴۳
کد خبر: ۲۸۹۵۶۱
سوریه باتلاق تروریست‌ها خواهد شد
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هیچ جای نگرانی در رابطه کشورهای همسایه و مسلمان منطقه مثل سوریه، عراق، لبنان و یمن نداریم مطمئنیم مقاومت ادامه دارد و تروریست‌ها نیز شکست خواهند خورد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، علی اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز (دوشنبه) در دیدار با جهاد لحام رئیس مجلس سوریه با اشاره به آخرین وضعیت تحولات منطقه، اظهار داشت: بدانید نشانه‌های اقتدار در دولت و ملت سوریه دیده می‌شود و سوریه باتلاق تروریست‌ها و حامیان آنها خواهد شد.

ولایتی خطاب به رئیس مجلس سوریه و مردم این کشور ادامه داد: این درگیری‌هایی که به شما تحمیل شده طبیعی است و فراز و نشیب‌های بسیاری دارد ولی مطمئنیم که برد نهایی با شما خواهد بود.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطر نشان کرد: شما در عراق نیز شاهد وضعیت مشابه سوریه هستید و ما در آنجا نیز می‌بینیم که همین فراز و نشیب‌ها وجود دارد.

وی به تحولات یمن اشاره کرد و گفت: در یمن سعودی‌ها بی‌دریغ مردم بیگناه را بمباران می‌کنند و در عرصه حاضر کم‌نظیرند. ولی قطعا سعودی‌ها هم شکست خواهند خورد زیرا تکلیف جنگ در هوا معلوم نمی‌شود بلکه در زمین مشخص خواهد شد.

ولایتی تاکید کرد: مردم یمن ملتی باسابقه چند هزار ساله و تمدنی بسیار کهن هستند که سعودی‌ها از آن بی بهره‌اند.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با همه وجود در کنار کشورهای برادر خود ایستاده است.

وی با بیان اینکه دشمنان شما و امت اسلامی از تاریخ پند نگرفته‌اند و فکر می‌کنم با چند حرکت مقطعی می‌توانند نتیجه را تغییر دهند گفت: آمدن شما را به ایران مغتنم می‌دانیم و وجود شما در پارلمان سوریه و در کنار دولت سوریه این مقاومت را تایید می‌کند که موجب دلگرمی سربازان در حمایت از سوریه می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز