سید حسن نصرالله:

ایران تنها حامی حقیقی مستضعفین در جهان است

۱۳۹۴/۰۳/۱۷ - ۱۵:۰۸:۲۹
کد خبر: ۲۹۰۵۴۹
ایران تنها حامی حقیقی مستضعفین در جهان است
عربستان می‌خواهد شرافت و آزادی و منابع و مردم یمن را در سیطره خود داشته باشد ولی در این تلاش نیز شکست خورده و خواهد خورد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، سید حسن نصرالله روز یکشنبه در پیامی تصویری به همایش اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم در مدرسه علمیه دارالشفاء حوزه علمیه قم، حمایت خود را از مردم یمن اعلام کرد.

وی در این پیام در ابتدا حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از جریان‌های ناب اسلامی را نشانه‌ای از شرافت ملت و رهبر انقلاب اسلامی ایران دانست.

وی در ادامه با اشاره به شرایط منطقه و نقش عربستان در فتنه‌گری در منطقه گفت: عربستان سعودی متاسفانه خود یک حکومت دیکتاتور و ظالم و نفاق‌گر است که برای کشورهای منطقه نقشه می‌ریزد و عاملیت آمریکا را به عهده دارد که همیشه نیز در نقشه‌های خود شکست خورده است.

دبیرکل حزب‌الله لبنان در ادامه این پیام بیان کرد: مشکل عربستان با یمن همان مشکلی است که با انقلاب اسلامی و امام خمینی داشته و دارند؛ مشکل بزرگ آن‌ها ایران است که با تفکر ناب اسلامی در مقابله با تجاوزگری‌های او و اربابانش ایستاده است.

وی در این پیام اظهارکرد: عربستان می‌خواهد شرافت و آزادی و منابع و مردم یمن را در سیطره خود داشته باشد ولی در این تلاش نیز شکست خورده و خواهد خورد زیرا ملت آزاده یمن هیچ‌گاه زیر بار آنها نمی‌رود.

سید حسن نصرالله ایران اسلامی را تنها کشوری دانست که حامی حقیقی مستضعفین در جهان است و به همین جهت مردم یمن نیز ایران را تنها حامی حقیقی خود می‌دانند و با کمک خدا این پیچ تاریخی به نفع جریان نظام اسلامی طی خواهد شد..

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز