در رابطه با جلسه خانه احزاب صادر شد؛

اطلاعیه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات

۱۳۹۴/۰۳/۲۰ - ۱۴:۵۱:۴۷
کد خبر: ۲۹۱۳۳۳
اطلاعیه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات
شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در مورد مجمع عمومی فوق‌العاده خانه احزاب که قرار است فردا در سالن 600 نفره وزارت کشور برگزار شود اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، ‌متن این اطلاعیه به شرح زیر است:‌

«شورای هماهنگی جبهه اصلاحات هیچگونه پیشنهاد اصلاحی برای تغییر اساسنامه خانه احزاب به هیأت رئیسه منتخب مجمع عمومی فوق‌العاده ارائه نکرده است.

از بین مدل‌های مختلف ارائه شده توسط سایر اعضاء هر مدلی که به تأئید مجمع عمومی فوق‌العاده برسد مورد احترام جمع اصلاح‌طلبان خواهد بود.

با  عنایت به اینکه نفس تشکیل خانه احزاب ایران را از هر چیز دیگری مهمتر می‌دانیم لذا بدون هیچ پیش شرطی در جلسه روز پنجشنبه حضور خواهیم داشت و در مجمع عمومی فوق‌العاده آنچه را که صلاح کل احزاب و نهادینه شدن فعالیت حزبی در کشور تشخیص دهیم به اطلاع احزاب خواهیم رساند.

جریان اصلاحات جملگی خانه احزاب را متعلق به همه احزاب می‌دانم و معتقدم خانه احزاب کارکرد صنفی دارد و برای پیشبرد اهداف صنفی خود همه نحله‌ها فکری فعالان حزبی باید در مدیریت آن نهاد مشارکت داشته باشند با همین نگاه از همه احزاب می‌خواهیم نمایندگان تام‌الاختیار خود را با معرفی‌نامه کتبی برای شرکت در جلسه پنجشنبه اعزام کنند.»

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز